فضل‌الله باقرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست/ به برکت انقلاب اسلامی تحول بزرگی در ورزش کشور به وجود آمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۲:۴۷
کد خبر: ۶۷۵۷۷۶
ایران مستقل‌ترین کشور دنیاست/ به برکت انقلاب اسلامی تحول بزرگی در ورزش کشور به وجود آمد
نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما در هشت دوره حضور در میادین المپیک در قبل از انقلاب تنها توانستیم چهار مدال طلا را کسب کنیم درصورتی که بعد از انقلاب تعداد مدال های طلای ما به 14 رسید که یک پیشرفت عظیم برای ما بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فضل‌الله باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک با حضور در راهپیمایی 22 بهمن درخصوص اهمیت این مراسم و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته صحبت کرد.

باقرزاده در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این روز فرخنده را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. هیچ چیز مهمتر از استقلال و آزادی نیست که توانستیم در این سالها به دست آوریم. ما الان مستقل ترین کشور دنیا هستیم و این از برکت انقلاب اسلامی است. در جامعه ای زندگی میکنیم که به واقع معنی آزادی را لمس میکنیم. ما در آزادی کامل می‌توانیم رییس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را انتخاب کنیم و این نعمتی است که نظام به ما داده است. ما همه این دستاوردها را در این 39 سال گذشته به دست آورده ایم.

وی در ادامه افزود: جامعه ورزش همچون دیگر اقشار مردم امروز حاضر شده که با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق داشته باشیم و بار دیگر بگوییم در خط رهبری هستیم. ما در هشت دوره حضور در میادین المپیک در قبل از انقلاب تنها توانستیم چهار مدال طلا را کسب کنیم درصورتی که بعد از انقلاب تعداد مدال های طلای ما به 14 رسید که یک پیشرفت عظیم برای ما بود. روز به روز شرایط ما در ورزش دنیا بهتر می شود و در بازی های آسیایی و المپیک رشته های مختلف ما در آستانه شگفتی و تحول بزرگ هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز