گزارش فدراسیون جهانی از فعالیت ایران؛

توجه ویژه فدراسیون جهانی به فعالیت‌های هندبال ایران در ابتدای سال ۲۰۱۸

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۷۶۱۵۷
توجه ویژه فدراسیون جهانی به فعالیت‌های هندبال ایران در ابتدای سال ۲۰۱۸
فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی ضمن تشریح فعالیت های این رشته در ایران از حضور رحیمی در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان یک موفقیت نام برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون جهانی هندبال IHF در گزارشی که در سایت خود منتشر کرد از عملکرد فدراسیون هندبال کشورمان تمجید و در این مطلب روزهای آغازین سال ۲۰۱۸ را برای هندبال ایران پرکار قلمداد کرد و گزارشی از هندبال ایران در ماه ژانویه ارائه داد.

در این گزارش آمده که هندبال در ایران از سال ۱۹۷۵ فعال شده و فدراسیون آن رسما از سال ۱۹۷۸ به عضویت فدراسیون جهانی هندبال در آمد. این فدراسیون هم اکنون عمری چهل ساله دارد. مقر این فدراسیون در شمال شهر تهران واقع شده است.

هندبال در ایران در ماه های گذشته در بخش های مختلفی چون مسابقات ورزشی، لیگ، دوره های آموزشی، فعالیت های استعدادیابی در سطح محلی، منطقه ای و کشوری فعال بوده است. در چهلمین سال فعالیت این فدراسیون در ایران همچون آموزش، مسابقات، برنامه های آمادگی تیم ملی، اردوها و مسابقات بین المللی و استعدادیابی گسترده تر شده است. همین طور دوره های مختلف داوری و مربیگری نیز برای زنان و مردان برگزار می شود.

تیم ملی مردان ایران در ابتدای سال ۲۰۱۸ در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی رقابتهای جهانی( دانمارک - آلمان ۲۰۱۹ ) شرکت کرد و عنوان پنجم را کسب کرد.

لیگ برتر هندبال زنان این کشور در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ بسیار پویا برگزار شد و بازیکنان شاخصی در آن حضور دارند. در این گزارش از ساناز رجبی، مینا وطن پرست، شیدا فلاحی، الناز قاسمی، فاطمه خلیلی، مژگان قهرمانی و شقایق باپیری از بازیکنان شاخص لیگ برتر هندبال زنان کشورمان نیز نام برده شده است.

همین طور در پایان این مطلب آمده که هندبال ایران تنها در بخش های مربوط به خود همچون فعالیت های داخلی و مسابقات محدود نشده بلکه در سطوح مردمی و سیاسی نیز فعال است. علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال ایران به تازگی در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کرده و به عضویت کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک کشورش درآمده که این از موفقیت های این رشته قلمداد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز