لیگ برتر والیبال بانوان؛

پیکان در اندیشه صدرنشینی

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۸:۰۶
کد خبر: ۶۷۶۵۵۶
هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه 26 بهمن با سه دیدار پیگیری می‌شود و پیکان تهران در هفته ای که ذوب آهن استراحت دارد، در اندیشه صدرنشینی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران روز پنج شنبه 26 بهمن ماه در شهرهای تبریز و تهران (دو دیدار) پیگیری خواهد شد.

تیم ذوب آهن اصفهان که با هشت برد و 23 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال بانوان قرار دارد، این هفته استراحت دارد و به همین دلیل فرصت مناسبی برای پیکان تهران ایجاد شده است که در غیاب ذوبی ها صدر جدول لیگ برتر بانوان را به دست آورد.

پیکانی ها برای رسیدن به این هدف این هفته در خانه والیبال میزبان سالوت تهران هستند. پیکان هم اکنون با هفت برد و 22 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و سالوت با دو برد و هفت امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود پیکان به پایان رسید و سالوت این هفته در اندیشه جبران این نتیجه است.

در دومین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان آبنوس در خانه والیبال تهران میزبان بهنمیر مازندران است. بهنمیر با پنج برد و 14 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و آبنوس با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. نماینده مازندران در صورت پیروزی تغییری در جایگاهش نخواهد داشت اما اگر آبنوس فاتح این دیدار شود، امکان صعود یک پله‌ای در جدول خواهد داشت.

دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود بهنمیر مازندران به پایان رسید و این هفته آبنوس در دیدار خانگی برای جبران این نتیجه تلاش خواهد کرد. تیم شهرداری تبریز که بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر بانوان قرار دارد، این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان نماینده تهران است. تبریزی ها در این مسابقه به دنبال نخستین برد خود هستند و نماینده تهران نیز در تلاش برای کسب چهارمین برد خود خواهد بود. نماینده تهران هم اکنون با سه برد و 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و امیدش را برای قهرمانی نیز از دست داده است. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده تهران شد.

برنامه هفته دهم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 15
شهرداری تبریز – نماینده تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
آبنوس تهران – بهنمیر مازندران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17
پیکان تهران – سالوت تهران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز