نایب رئیس انجمن والیبال معلولین:

رقابت‌های لیگ امسال با افزایش تعداد تیم‌ها و بالاتر رفتن سطح فنی مسابقات همراه بود

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۶:۴۸
کد خبر: ۶۷۶۸۹۹
رقابت‌های لیگ امسال با افزایش تعداد تیم‌ها و بالاتر رفتن سطح فنی مسابقات همراه بود
اکرم ابوالقاسم گفت: در لیگ امسال با افزایش تعداد تیم ها مواجه بودیم، سال گذشته در مرحله رفت ۱۰ تیم و امسال ۱۲ تیم شرکت داشت و از سویی شاهد بالاتر رفتن سطح فنی ورزشکاران و به دنبال آن سطح رقابت ها بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکرم ابوالقاسم، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین در باره  مسابقات لیگ امسال گفت: دور رفت رقابت های لیگ با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که در نهایت ۶ تیم برتر به دسته برتر راه یافتند و ۶ تیم بعدی رقابت های دور برگشت را در دسته یک دنبال می کنند.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین تصریح کرد: در مسابقات لیگ برتر تیم های فولاد مبارکه سپاهان، مشکی پوشان خراسان رضوی، شهید حججی کرمان، توان یابان همدان، هیات لرستان و ذوب آهن اصفهان شرکت داشتند و از ۲۲ بهمن ماه تا امروز، ۲۴ بهمن ماه در مجموع ۱۵ دیدار به صورت دوره ای برگزار شد و ۴ داور تهرانی و ۴ داور شهرستانی نیز به عنوان کادر داوری دیدارها را قضاوت کردند.

ابوالقاسم افزود: در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شد، مشکی پوشان خراسان رضوی به نایب قهرمانی دست یافت، شهید حججی کرمان در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم های ذوب آهن اصفهان، توان یابان همدان و هیات لرستان، نیز به ترتیب در جایگاههای چهارم تا ششم قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در لیگ امسال با افزایش تعداد تیم ها مواجه بودیم، سال گذشته در مرحله رفت ۱۰ تیم و امسال ۱۲ تیم شرکت داشت و از سویی شاهد بالاتر رفتن سطح فنی ورزشکاران و به دنبال آن سطح رقابت ها بودیم.

سرپرست مسابقات گفت: حضور خانم فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی در جریان برگزاری رقابت های لیگ باعث شد تا ورزشکاران با انگیزه ی مضاعف تلاش کنند و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند. علاوه بر آن دیدارها بسیار نزدیک به هم برگزار و همین مساله باعث تماشایی شدن رقابت ها شده بود.

ابوالقاسم در پایان اضافه کرد: حضور ورزشکاران کم سن و سال در ترکیب تیم های شهرستانها بسیار جالب توجه بود و نشان دهنده ی رشد و توسعه ی روزافزون والیبال نشسته در سراسر کشور است. این وزشکاران جوان با انگیزه ی بالا و روحیه ی خوب در مسابقات حاضر شدند و آینده ی روشنی در پیش دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز