بعد از یک استراحت برای دیدار با الهلال آماده می‌شویم؛

شفر: تبریک می‌گویم که یک امتیاز در بازی اول گرفتیم/ در نیمه دوم دقیقه به دقیقه بهتر شدیم

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۲۵:۳۰
کد خبر: ۶۷۶۹۷۸
شفر: تبریک می‌گویم که یک امتیاز در بازی اول گرفتیم/ در نیمه دوم دقیقه به دقیقه بهتر شدیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مهاجمان خوبی داشتیم و طبیعی بود که تیم حریف را با فشاری که وارد کردیم، به عقب برانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری پس از دیدار با الریان گفت:5 دقیقه ابتدایی بازی هر دو تیم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند و این امکان وجود داشت که بازی یک بر صفر و یا حتی یک بر یک شود. بین دو نیمه کمی سیستم را تغییر دادیم زیرا امید و روزبه نزدیک به هم بازی می کردند و به نظر می رسید که دو بازیکن یک پست هستند. ابراهیمی را به سمت راست بردیم و چشمی جلوی خط دفاع آمد و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. مهاجمان خوبی داشتیم و طبیعی بود که تیم حریف را با فشاری که وارد کردیم، به عقب برانیم.

وی افزود: ما بعد از این با دو مهاجم بازی کردیم و سعی کردیم یک ضرب و دو ضرب بازی کنیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم می توانیم بازی را عوض کنیم و این اتفاق رخ داد. شخصیت و روحیه تیم ما در نیمه دوم بسیار خوب بود و شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم.

سر مربی آبی پوشان پایتخت اظهار داشت: در نیمه دوم دقیقه به دقیقه بهتر شدیم و تیم ما پرس بهتری انجام داد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد و در کل بهتر بازی کردیم. توپ های زیادی را به وینگرهای خودمان رساندیم و با توجه به موقعیت هایی که داشتیم، انتظار می رفت که گل دوم را نیز به ثمر برسانیم.

شفر در ادامه عنوان کرد: در 10 دقیقه آخر از جدیت استقلال کاسته شد. مانند 35 دقیقه قبل فوتبال بازی نکردیم و سانترهای خوبی انجام ندادیم و تک ضرب بازی نکردیم. در نهایت تبریک می گویم که یک امتیاز در بازی اول گرفتیم. به بازیکنانم برای این یک امتیاز و نمایش خوب تبریک می گویم. فردا ریکاوری می کنیم و بعد از یک استراحت برای دیدار با الهلال آماده می شویم.

سرمربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: برای قربانی به ویژه بابت ثبت گل دوم بسیار خوشحال هستم. در نیمه اول شاید گاهی دیر به صحنه ها و سانترهای ما می رسید اما در مجموع خیلی خوب بازی کرد. تیام نیز به تازگی به تیم ما اضافه شده و اگر این بازیکن به آمادگی صد در صد برسد، خیلی موثر خواهد بود.

نظر شما
پرونده ویژه