آغاز به کار کادر سرپرستی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛

نخستین نشست با حضور سرپرست کاروان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۸:۰۰
کد خبر: ۶۷۷۱۴۷
نخستین نشست با حضور سرپرست کاروان برگزار شد
نخستین نشست کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا صبح امروز با حضور سجادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،با توجه به عملیاتی شدن برنامه های کاروان ورزشی کشورمان، اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اولین نشست کادر سرپرستی صبح امروز با حضور نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در محل مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شد.

در این نشست که نصراله سجادی سرپرست کاروان، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، دهخدا رئیس فدراسیون دانشجویی، عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل، هادی ساعی قهرمان المپیک و عضو هیات اجرایی، نماینده واحد حراست، پرویز خاکی، حمید سلامی مدیر واحد تشریفات و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک  در آن حضور داشتد گزارشاتی از فعالیت های صورت گرفته اعلام و برنامه های پیش رو تشریح شد.

در ابتدای این نشست سرپرست کاروان اعزامی کشورمان با تاکید بر هماهنگی هر چه بیشتر تمامی واحدهای کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم های ملی جهت پیشبرد اهداف کادر سرپرستی اظهار داشت: علیرغم تمام اطلاعاتی که از پراکندگی اماکن برگزاری مسابقات در شهرهای جاکارتا و پالمبانگ و همچنین ضعف ستاد برگزاری بازی ها داریم اما مطمئنم با اتحاد و همدلی این تیم و همچنین رابطه خوب و نظام مندی که با وزارت ورزش و فدراسیون داریم و خواهیم داشت این ماموریت را به خوبی پشت سر می گذاریم.

رحیمی و اسلامیان در این نشست گزارش های جامعی را از وضعیت میزبانی بازی ها و فعالیت های صورت گرفته ارائه دادند و مقرر شد تا باقی فعالیت ها نیز با قدرت پیگیری شود.

در این نشست و پس از ارائه گزارش واحدهای فنی، امنیت، رسانه، اسکان و تشریفات مقرر شد تا جهت هملاهنگی هرچه بیشتر، نشست های ستاد اعزام دوشنبه هر هفته در محل مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز