رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین خبر داد؛

برگزاری رقابت‌های باشگاهی به میزبانی خرمشهر

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۲:۱۲
کد خبر: ۶۷۷۱۵۳
برگزاری رقابت‌های باشگاهی به میزبانی خرمشهر
مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین از برگزاری ششمین دوره رقابت های باشگاهی شنا به میزبانی خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین گفت: در این دوره ازمسابقات ۱۰ تیم و حدود ۷۰ شناگر حضور دارند و به نسبت دوره ی قبل شاهد افزایش تعداد تیم ها و شرکت کنندگان هستیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در این دوره از مسابقات ورزشکارانی که نتوانسته اند با حمایت یک هیات یا باشگاه در مسابقات حاضر شوند، به صورت گروه آزاد در رقابت ها حضور خواهند یافت و ۸ شناگر با این شرایط در مسابقات امسال شرکت دارند.

رئیس انجمن شنا افزود: گروه سنی در این مسابقات آزاد است و تیم ها می توانند حداکثر ۷ شناگر همراه داشته باشند که البته ۲ نفر از آنها الزاما زیر ۲۳ سال باید باشند و تیم هایی که ورزشکار زیر ۱۰ سال  دارند، چنانچه  بتوانند مسابقات را به اتمام برسانند، امتیاز کامل آن به تیم تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات در ۱۰ کلاس پزشکی و مواد کرال سینه، کرال پشت، پروانه، قورباغه، مختلط انفرادی و در بخش تیمی در مواد آزاد و مختلط برگزارمی شود و شرکت کنندگان می توانند بدون محدودیت در همه ی این مواد شرکت کنند.

نوروی در پایان گفت: مسابقات طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به میزبانی خرمشهر برگزار می شود و نتایج آن در انتخابی تیم ملی برای رقابت های پیش رو موثر خواهد بود و از سوی دیگر جنبه ی استعداد یابی و شناسایی نیروهای جوان و جدید نیز مد نظر است.

پرمین انرژی کرمان، هیات کرمان، هواپیمایی تابان، هیات خراسان رضوی، شهرداری اراک، هیات قم الف، هیات قم ب، هیات خوزستان الف، هیات خوزستان ب و هیات البرز، تیم های شرکت کننده در ششمین دوره مسابقات باشگاهی شنا هستند.

نظر شما