با وجود انصراف از حضور در جام جهانی کشتی آزاد؛

ایران با تیم‌های آمریکا، گرجستان و ژاپن همگروه است

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۹:۵۳
کد خبر: ۶۷۷۲۸۱
ایران با تیم‌های آمریکا، گرجستان و ژاپن همگروه است
مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد سال 2018 برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از رد درخواست ایران از سوی اتحادیه جهانی، برای تغییر نیافتن زمان جام جهانی کشتی فرنگی، فدراسیون کشتی بصورت رسمی اعلام کرد در جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا شرکت نمی کند‌.

اتحادیه جهانی در پاسخ به نامه ایران در مورد تغییر نکردن زمان جام جهانی کشتی فرنگی اعلام کرد که ضمن اینکه متوجه نگرانی های فدراسیون ایران در این خصوص است، موافق برگزاری مسابقات در فروردین ماه نیست و در صورتی که ایران نتواند مسابقات را در آذرماه سال ۹۷ برگزار کند میزبانی جام جهانی را به یک کشور دیگر واگذار می کند.

در پی این نامه فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که به دلیل بر هم خوردن برنامه های فنی مسابقات ملی خود، در جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا شرکت نمی کند و با توجه به لزوم مذاکره مجدد با حامیان مالی بزودی در مورد قبول میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در آذرماه سال ۹۷ نظر خود را اعلام می کند.

اما با وجود این که ایران رسما اعلام کرده در رقابت جام جهانی حضور نخواهد داشت اما اتحادیه جهانی کشتی نام کشورمان را در مراسم قرعه کشی این رقابت ها از لیست خارج نکرده و در نهایت ایران با تیم های آمریکا، گرجستان و ژاپن همگروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز