با تشکیل ستاد فجر چهلم وزارت ورزش و جوانان؛

برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان برای فجر چهلم کلید خورد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۲:۰۱
کد خبر: ۶۷۷۲۸۴
برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان برای فجر چهلم کلید خورد
فعالیت ستاد فجر چهلم وزارت ورزش و جوانان با ماموریت هماهنگی و برنامه ریزی به منظور بهره برداری از طرح های بزرگ ورزشی با حضور دکتر سلطانی فر آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر با تاکید بر گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آغاز فعالیت ستاد فجر چهلم وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان برداشتن گام محکم چهلمین فجر انقلاب را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برنامه ریزی این ستاد در 4 بخش؛ افتتاح 40 پروژه بزرگ ورزشی، پیش بینی برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی در رشته های مختلف، اجرای طرح های بهبود کیفیت و گسترش خدمات ورزشی و ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی و در قالب سه کمیته عمرانی، ورزشی و فرهنگی و اطلاع رسانی صورت می گیرد.

دکتر سلطانی فر توضیح داد: از هم اکنون برای برگزاری باشکوه چهلمین فجر انقلاب اسلامی به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگ عمرانی ورزشی و همچنین رویدادهای ورزشی در سطح بین المللی در رشته های مختلف و برگزاری طرح ها و برنامه های ورزشی و ارائه کارنامه ورزش ایران در چهل سال گذشته برنامه ریزی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان تامین منابع رویدادهای ورزشی و افتتاح پروژه های عمرانی را به منظور برگزاری باشکوه چهلمین فجر انقلاب اسلامی مهم دانست و اظهار داشت: فعالیت این ستاد به منظور اولویت بندی برنامه های ورزشی آغاز شده تا وزارت ورزش و جوانان، دستاوردهای 40 ساله ورزش ایران در ابعاد مختلف را به منصه ظهور برساند و برای تحقق این مهم تامین اعتبار لازم را خواهیم داشت.

نظر شما