دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارند؛

صالحی امیری: مطمئنم در سال ۹۷ مشکلاتمان کمتر از سال ۹۶ خواهد بود

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۷۳۷۶
صالحی امیری: مطمئنم در سال ۹۷ مشکلاتمان کمتر از سال ۹۶ خواهد بود
رییس کمیته ملی المپیک گفت: با حمایت‌هایی که تا به امروز دولت و مجلس به حوزه ورزش داشته است، من مطمئنم در سال ۹۷ مشکلاتمان کمتر از سال ۹۶ خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه حمیدعلی صمیمی در رابطه با وضعیت رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در این رابطه ستاد اجرایی به ریاست وزیر ورزش و جوانان شکل گرفته است و جلسات هفتگی داریم که هفته گذشته بحث‌های جدی در این خصوص انجام شد تا زودتر وضعیت تیم‌ها و رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شود. الان در مسیر بررسی و کارشناسی انتخاب تیم‌ها و همچنین بهتر اعزام شدن تیم‌ها به بازی‌های جاکارتا هستیم و در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی درباره در پاسخ به این پرسش که بودجه باقی مانده کمیته ملی المپیک چه زمانی واریز خواهد شد گفت: دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد و تا امروز با حمایت وزارت ورزش و جوانان و دکتر نوبخت، توانسته‌ایم در زمینه تزریق بودجه روند خوبی داشته باشیم. سازمان برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای در خصوص بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۷ انجام داده است که از این بابت از مجلس و دولت تشکر می‌کنم و امیدوارم با استراتژی‌هایی که در این خصوص صورت گرفته، حضور فعالی در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشته باشیم و با تمام توان در این بازی‌ها شرکت کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: با حمایت‌هایی که تا به امروز دولت و مجلس به حوزه ورزش داشته است، من مطمئنم در سال ۹۷ مشکلاتمان کمتر از سال ۹۶ خواهد بود.با هماهنگی و انسجامی که بین فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک وجود دارد امیدوارم سال ۹۷ سال پر خیر و برکتی برای جامعه ورزش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز