در مراسم معارفه رییس جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛

صالحی أمیری :جانبازان ریشه‌های انقلاب اسلامی هستند

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۶:۱۲
کد خبر: ۶۷۷۴۶۲
صالحی أمیری :جانبازان ریشه‌های انقلاب اسلامی هستند
سید رضا صالحی أمیری در مراسم معارفه رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، از جانبازان به عنوان ریشه های درخت تنومند انقلاب اسلامی با قدمت چهل ساله نام برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، سید رضا صالحی أمیری در مراسم معارفه رییس جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین که عصر امروز در تالار اجتماعات فدراسیون برگزار شد با تکریم از مقام ایثارگران اظهار داشت : اگر ریشه انقلاب 40 سال عمر کرده است به خاطر حضور جانبازان و معلولان و یادگارهای جنگ و جهاد است و من در مقابل این رشادت های انها سر تعظیم فرود می آورم و به این عزیزان در این مراسم تکریم می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم در خدمت کسانی هستم که شایسته خدمت در این مملکت هستند.

صالحی أمیری از خسروی وفا و صمیمی رییس سابق و جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به عنوان یکی از مدیران ارزشمند نظام ، نام برد و ادامه داد: خسروی وفا و حمید علی صمیمی هر دو از دوستان قدیمی من هستند و من شناخت کافی نسبت به این دو بزرگوار دارم، اقای صمیمی هم به یاد دارم در شرایط سخت هم همیشه روحیه با نشاط و چهره خندانی داشته و این مساله سبب شده تا به امروز جایگاه خوبی داشته باشد. امروز من در این مراسم حضور پیدا کردم تا از عمق جان به این افراد سلام خود را ابلاغ کنم؛ به انسان های بزرگی که احترام آنها برای ما واجب است تا زمانی که این انقلاب و نظام است ما مدیون این عزیزان هستیم.

محمود خسروی وفا رییس سابق فدراسیون و رییس کمیته‌ ملی پارالمپیک، هم در این مراسم اظهار داشت : من اگر تا به امروز ریاست این فدراسیون را بر عهده داشتم به خاطر کار تیمی بود که صورت گرفته است. خوشحال هستم که در بین 170 کشور شرکت کننده در پارالمپیک، ایران در بین 10 کشور برتر قرار می‌گیرد. ما در وزنه‌برداری ، والیبال و دوومیدانی همیشه حرف اول را می زنیم و امیدوارم که این روال تداوم داشته باشد.

خسروی وفا گفت : اگر کار خوبی صورت گرفته ، نتیجه کار تیمی بوده که تیم متعهد تلاش کرده و بنده نسبت به کارهای زمین مانده هم پاسخگو خواهم بود.

در پایان با حضور صالحی أمیری و سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و حوانان ،حکم صمیمی رییس جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین که به امضای دکتر مسعود سلطانی فر رسیده بود ، اهدا شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز