در حاشیه بازی مهم لیگ قهرمانان اروپا؛

جادوی کریس در سانتیاگو/ مهارت ویژه رونالدو در زدن ضربه پنالتی +عکس

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۲:۴۸
کد خبر: ۶۷۷۵۷۱
جادوی کریس در سانتیاگو/ مهارت ویژه رونالدو در زدن ضربه پنالتی +عکس
اعجوبه پرتغالی فوتبال، شب گذشته از مهارت خاصی برای به تساوی کشاندن بازی استفاده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته مقابل پاریسن ژرمن، آنقدر محکم بود که حیرت هر بیننده تلویزونی را برانگیخت اما این یک ضربه معمولی نبود و کاری بود که تنها از یک فوق ستاره بر می‌آید!

روزنامه آس در این مورد نوشت؛ تعداد کمی متوجه کار عجیب و غریب رونالدو شدند. قبل از اینکه پای راست او به توپ برخورد کند، توپ کمی بالا آمد و این به خاطر مهارت خارق‌العاده شماره 7 رئال مادرید بود!

ماجرا از این قرار است که CR7، قبل از اینکه توپ را شلیک کند، پای تکیه‌گاه(چپ) خود را محکم روی زمین کوبید و این کار باعث شد تا سطح زیر چمن در اطراف نقطه پنالتی دچار ارتعاش شود و توپ را مقداری از جای خود به سمت بالا حرکت دهد! و درست در این لحظه، پای راست رونالدو ضربه‌ای غیر قابل مهار را به توپ زد تا بازی در نیمه اول به تساوی کشیده شود!

شاید این مساله کمی عجیب و دور از ذهن به نظر بیاید اما همبازی سابق رونالدو در اولترافورد، آن را تایید می‌کند. ریو فردیناند در گفتگو با بی تی اسپورت می‌گوید؛ " قسم می‌خورم او دیوانه است! این حرکت را از رونالدو دیده بودیم و او در تمرینات منچستر بارها این نوع شوتزنی را تمرین می‌کرد."

 

 

نظر شما