با قهرمانی کاله ۱۴؛

مسابقات مینی بسکتبال کاله کاپ برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۸:۳۴
کد خبر: ۶۷۷۹۰۲
مسابقات مینی بسکتبال کاله کاپ برگزار شد
تیم کاله 14 با برتری مقابل کاله شهر ری به عنوان قهرمانی رقابت‌های کاله کاپ دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات مینی بسکتبال کاله کاپ به مدت دو روز در باشگاه آرارات تهران برگزار شد.

این مسابقات در دو مرحله برگزار شد که در مرحله اول 14 تیم از خانواده کاله به صورت دوره‌ای بازی کردند که 5 تیم از آنها انتخاب شد. در مرحله دوم 5 تیم از کاله با 5 تیم دیگر از جمله مدرسه بسکتبال آتشی و آرارات به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کاله 14 به عنوان قهرمانی رسید و کاله شهر ری در جایگاه دوم قرار گرفت.

حمید خلیلی، مسئول برگزار کننده این مسابقات، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات با همت شرکت کاله و شخص بهمن سلیمانی، مدیرعامل این شرکت، برگزار شد و هدف اصلی ما این بود که استعدادهای ناب را شناسایی کنیم و فضایی ایجاد شود که بسکتبالیست‌های نونهال در کنار خانواده‌هایشان به مسابقه بپردازند. شرکت کاله در نظر دارد که به ورزش پایه بیشتر بها بدهد و سعی خواهیم کرد که این مسابقات به صورت منظم هر ساله برگزار شود و از در صورت امکان از تیم‌های خارجی نیز در این تورنمنت استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات برد و باخت زیاد مهم نبود و بیشتر قصد داشتیم که بازیکنان در یک فضای شاد و با روحیه به انجام بازی بپردازند. جوایز همه تیم‌ها نیز به طور یکسان به بازیکنان اهدا شد.

گفتنی است خانواده بازیکنان استقبال خوبی از این مسابقات داشتند و با اتمام رقابت‌ها مشخص شد استعدادهای بسیار نابی در بسکتبال مینی ما وجود دارد که اگر به این استعدادها رسیدگی شود در آینده شاهد خواهیم بود بسکتبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نظر شما