پیشنهادات اروپایی دارم؛

شریعتی: برای دایی فرقی نمی‌کند، چه کسی سابقه بیشتری دارد یا چه کسی جوانتر است!

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۴:۳۲
کد خبر: ۶۷۷۹۵۵
شریعتی: برای دایی فرقی نمی‌کند، چه کسی سابقه بیشتری دارد  یا چه کسی جوانتر است!
بازیکن تیم فوتبال سایپا، گفت: برای علی دایی بازیکن با تجربه و کم تجربه ملاک نیست بلکه هر بازیکنی خوب و آمادگی لازم داشته باشد می‌تواند در ترکیب سایپا قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طه شریعتی، بازیکن تیم فوتبال سایپا به عنوان تماشگر ویژه دیدار استقلال جوان و مقاومت، گفت: در رده‌های پایه در تیم مقاومت بازی کردم و مدتی هم در تیم استقلال بودم. دیدار این دو تیم برایم بسیار لذت بخش است. استقلال تیم مورد علاقم است و از دیدن بازی این تیم لذت می‌برم.

وی با اشاره به اینکه در تمرینات تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی سایپا قرار گیرم، افزود: بعد از جام جهانی پیشنهادهای خوبی دارم. علاقه دارم لژیونر شوم. تمرینات خود را جدی پیگیری می‌کنم و از تیم‌های هلند و آلمان پیشنهاد دارم. اگر لژیونر نشدم علاقه دارم بار دیگر برای استقلال بازی کنم.

شریعتی با تاکید بر اینکه در این مدت که برای سایپا بازی کردم توانستم به عنوان بازیکن هفته معرفی شوم، گفت: همه تلاش خود را به کار می‌برم که در تمرینات به آمادگی لازم برسم تا نظر سرمربی تیمم را جلب کنم. سنم 18 سال است و در دفاع وسط به بازیکن با تجربه نیاز بیشتری است اما برای علی دایی بازیکن با تجربه و کم تجربه ملاک نیست بلکه هر بازیکنی خ از آمادگی لازم برخوردار باشد می‌تواند در ترکیب سایپا قرار گیرد.

نظر شما