استقلال الان علی اصغری بازی نمی کند؛

افتخاری: قائدی را این هفته به تهران خواهیم آورد/برای تمدید قرارداد شفر برای او شرایطی گذاشتیم

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰:۵۰
کد خبر: ۶۷۷۹۸۷
افتخاری: قائدی را این هفته به تهران خواهیم آورد/برای تمدید قرارداد شفر برای او شرایطی گذاشتیم
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره تمدید قرارداد با شفر گفت: اگر در فشار بخواهیم با اینها قرارداد تمدید کنیم سر ما کلاه می رود،من خودم وقتش را می دانم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید ضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال ، آخرین وضعیت تیم را این گونه برای  خبرنگار برنا،تشریح کرد: خوشبختانه استقلال وضعیت خوبی دارد و روز به روز هم بهتر می شود،بازیهای که استقلال می کند هیچ تیمی انجام نمی دهد ،کار گروهی وکارتیمی را اگر ببینید خیلی قشنگ است و در یک کلام استقلال الان فوتبال بازی می کند و علی اصغری بازی نمی کند.

وی درباره اینکه خودش در اردوی تیم حضور داشته و استقلال با جذب بازیکنان جدید تا چه حدودی بهتر شده افزود:در روزی که برای تست پزشکی بازیکنان رفته بودند متاسفانه بویان از میله بارفیسک زمین خورده و دچار مصدومیت شده که مصدومیت وی تا 2-3 هفته دیگر باقی است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور بویان در دربی اظهار داشت:این بازیکن به دربی نمی رسد اما تیام مشکلی برای بازی ندارد و فقط 1-2 بازی طول می کشد با تیم هماهنگ شود بتونه گلزنی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با فدراسیون جلسه ای درباره بلیت فروشی دربی داشته است یا خیر گفت:خیر جلسه ای دراین باره برگزار نشده است.

او در باره آخرین وضعیت مهدی قائدی نیز اظهار داشت: مهدی قائدی را این هفته به تهران خواهیم آورد،دکترهای او به ما گفته اند فعلا" او با شرایط فعلی نمی تواند سوار شدن هواپیما بشودو ما  او را به تهران خواهیم آورد تا اینجا زیر نظر خودمان مراحل در مانش طی شود.

افتخاری درباره تمدید قرارداد شفر و اینکه این مهم منوط به قهرمانی جام حذفی است ،تصریح کرد: اجازه دهید در این باره من موضوعی را بگویم، باید یک مقدار حرفه ای مثل خودشان رفتار کنیم ، اگر در فشار بخواهیم با اینها قرارداد تمدید کنیم سر ما کلاه می رود،من خودم وقتش را می دانم ،به موقع اش همانطور که آوردمش با او قرارداش را نیز تمدید خواهم کرد،چون با او توافق کردیم و برای سال آینده شرایطی گذاشتیم،انشاالله اون شرایط تحقق پیدا کند با او تمدید می کنیم و تمام می شود.

او در پاسخ به این سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه اگر شفر بماند برای تقویت تیم اعتبارات لازم را دارید، گفت:بله داریم،مگر امسال کم اعتبار گذاشتیم برای باشگاه مشکلی در این باره نداریم.

نظر شما