به میزبانی استان آذربایجان شرقی؛

اولین دوره کارگاه‌های آموزشی تخصصی چوگان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۳:۴۰
کد خبر: ۶۷۸۱۷۹
اولین دوره کارگاه‌های آموزشی تخصصی چوگان برگزار شد
اولین روز از اولین دوره کارگاه های آموزشی چوگان زیر نظر فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین روز از اولین دوره کارگاه های آموزشی چوگان درحالی برگزار شد که هیات چوگان استان در صدد جذب و حمایت از سوارکاران برجسته و ماهر در سطح استان جهت تشکیل تیمهای چوگان باشگاهی و شهرستانی و در نهایت تیم های استانی خود بود که با حمایتهای حجت الله ده خدایی رئیس فدراسیون چوگان و تلاش و زحمات رئیس محترم هیات چوگان استان این مهم در ٢٥ بهمن ماه سال جاری به انجام رسید.

این کارگاه که با استقبال بی سابقه و ثبت نام بیش از پنجاه نفر کار آموز از استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، زنجان و کردستان در اولین روز برگزاری کارگاه با حضور در کلاس تئوری و عملی آشنایی با تاریخچه، قوانین، مقررات و سبک بازی چوگان به پایان رسید. در حاشیه اولین روز برگزاری کارگاه ‌‎آموزشی چوگان توسط این هیئت ، مهندس شهشی رئیس محترم هیئت چوگان این استان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند که در  آن مهندس شهشهی تاکید بر سرعت بخشی اجرای برنامه های مختلف و مورد نظر فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران در این استان را داشتند و خاطر نشان نمودند که این رویه می تواند جایگاه آذربایجان شرقی را از حیث سبقه تاریخی و حرفه ای بازی چوگان ،تحکیم بخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز