رکوردگیری نوجوانان و جوانان از امروز؛

اردوی تیم‌های پایه از یکم اسفند در گرگان آغاز می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۷:۴۱
کد خبر: ۶۷۸۱۹۰
اردوی تیم‌های پایه از یکم اسفند در گرگان آغاز می‌شود
رکوردگیری تیم ملی نوجوانان امروز (28 بهمن ماه) در شهرستان علی آباد کتول و رکوردگیری تیم ملی جوانان دوشنبه (30 بمهن ماه) در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  اردوهای آماده‌ سازی تیم های ملی پایه ای وزنه برداری کشورمان برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی سال 2018 نوجوانان و جوانان آسیا در گرگانچ ازبکستان و رقابت های قهرمانی جوانان جهان در تاشکند ازبکستان از 10 بهمن ماه در استان های گلستان و خراسان رضوی آغاز شده بود. برهمین اساس امروز (شنبه 28 بهمن ماه) رکوردگیری نهایی تیم ملی نوجوانان در شهرستان علی آباد کتول و دوشنبه (30 بهمن ماه) در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

رکوردگیری نهایی و رسمی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان عصر امروز (28 بهمن ماه) با قضاوت سه داور ملی در سالن پوریای ولی شهرستان علی آباد کتول با حضور علی مرادی رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون برگزار و وزنه بردارانی که عملکرد ضعیفی نسبت به بقیه ملی پوشان داشته باشند از جمع اردونشینان جدا می شوند.

همچنین رکوردگیری تیم ملی جوانان روز دوشنبه (30 بهمن ماه) در سالن تختی مشهد با حضور رئیس و دبیر فدراسیون به صورت رسمی و قضاوت داوران ملی کشور برگزار خواهد شد. در این بین وزنه برداران با رکوردهای پایین تر خط می خوردند.برهمین اساس، اردوی مرحله بعد تیم های ملی نوجوانان و جوانان همزمان از یکم اسفند ماه در شهرستان گرگان آغاز و تا 27 اسفند ماه به طول خواهد انجامید.

رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه سال 97 در شهر گرگانج ازبکستان و قهرمانی جوانان جهان 15 تا 23 تیرماه سال آینده در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز