مصوبات مشخص شد؛

برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۷۸۳۴۵
برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال
نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار و مصوبات آن اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان، سعیدذ نجاریان، کریم منصوری، محمدرضا غفاری و حامد نجفی برگزار و مصوبات زیر به تصویب رسید:

*مقرر شد بررسی نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر در سال ١٣٩٧ بعد از مسابقات دور رفت و برگشت ٨ تیم صدر جدول، مجددا به صورت پلی آف و حذفی رفت و برگشت مسابقات را ادامه تا قهرمان رقابتهای فصل ٩٧ مشخص شود.

*مقرر گردید رقابتهای جام حذفی با شرکت تیم های زیر ٢٠ سال در سه ماهه اول سال ٩٧ برگزار شود که دستور العمل و چگونگی برگزاری آن در اسفند ماه به هیات های استانها ابلاغ خواهد شد.

*با تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ مقرر شد تا جلسه آموزشی از طریق کمیته آموزش برای سرپرستان(مدیران) باشگاه های لیگ برتر برگزار و چنانچه افراد حاضر در جلسه آموزشی، نمرات قبولی را کسب کنند، می توانند روی نیمکت حضور داشته باشند.

در پایان جلسه مقرر شد جلساتی با هماهنگی عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تا پایان اسفند با باشگاه های لیگ برتر برگزار شود تا آموزش های لازم در خصوص  حرفه ای سازی باشگاه ها و همچنین با جمع آوری اسناد مدارک ملزومات زیر ساخت ها آموزش داده شود تا مقدمات اولیه و بررسی های لازم جهت شروع حرفه ای گری باشگاه ها صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز