از سوی سازمان مسابقات؛

برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۷۸۳۵۷
برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان از روز چهارشنبه دوم اسفندماه آغاز می شود تا چهار تیم صعود کننده آخرین تلاش های خود را برای صعود به دیدار نهایی و کسب مقام قهرمانی این رقابت ها انجام دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه دوم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای تبریز و تهران پیگیری می شود. بر این اساس تیم های شهرداری تبریز و خاتم اردکان که با شکست حریفان در مرحله نخست پلی آف به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

شهرداری تبریز که در دور مقدماتی با 16 برد و 44 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد، در مرحله نخست پلی آف کاله مازندران را از پیش رو برداشت که رتبه ششم (13 برد و 39 امتیاز) دور مقدماتی را به دست آورده بود. از سوی دیگر خاتم اردکان که در پایان دور مقدماتی رتبه هفتم را با 11 برد و 30 امتیاز به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز موفق به حذف سایپا تهران شد با 16 برد و 47 امتیاز در رتبه دوم جدول دور مقدماتی قرار گرفته بود.

در دومین مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران در خانه والیبال تهران با یکدیگر مسابقه خواهند داد. بانک سرمایه در دور مقدماتی موفق به کسب عنوان صدرنشینی با 19 برد و 57 امتیاز شد و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم هاوش گنبد را از پیش رو برداشت تا حریف پیکان تهران شود.

تیم پیکان نیز در دور مقدماتی با 13 برد و 39 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و در مرحله نخست پلی آف شهرداری ورامین را که در مقدماتی در رتبه چهارم قرار گرفته بود، از پیش رو برداشت. دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر روز چهارشنبه نهم اسفندماه در شهرهای اردکان و تهران برگزار می شود و تیم های خاتم اردکان و پیکان تهران در دیدار خانگی به مصاف شهرداری تبریز و بانک سرمایه خواهند رفت.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان همانند مرحله نخست پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و در صورتی که دو مسابقه دور رفت و برگشت تیم صعود کننده به دیدار نهایی را مشخص نکند، دیدار سوم روز یکشنبه 13 اسفندماه به میزبانی تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر:

دور رفت چهارشنبه دوم اسفندماه:

تبریز، سالن شهید افدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – خاتم اردکان

تهران، خانه والیبال، ساعت 18
بانک سرمایه – پیکان تهران

دور برگشت چهارشنبه نهم اسفندماه:

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16
خاتم اردکان – شهرداری تبریز

تهران، خانه والیبال، ساعت 18
پیکان تهران – بانک سرمایه

نظر شما
پرونده ویژه