روز سیاه برای سبزترین تیم ایران؛

خاکسپاری خاطرات پاس در قبرستان فوتبال/ قهرمان آسیا به زیر کشیده شد!

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۶۷۸۵۱۳
خاکسپاری خاطرات پاس در قبرستان فوتبال/ قهرمان آسیا به زیر کشیده شد!
پاس به دسته سوم رفت و قرار است قهرمان آسیا با انحلال برای همیشه در قبرستان فوتبال به خاک سپرده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پاس نابود شد، پاس به دسته سوم رفت و قرار است قهرمان آسیا با انحلال برای همیشه در قبرستان فوتبال به خاک سپرده شود. تیمی که آخرین قهرمان فوتبال ایران در قاره آسیاست و هنوز کسی نتوانسته این افتخار پاس را دوباره برای ایران رقم بزند، تیمی که با بازیکنان بزرگ در فوتبال ایران قدرت و اعتبار گرفت، سقوطی آزاد به دسته سوم داشت.

حلوایی، محمد صادقی، حسین کازرانی، محمود حقیقیان، اکبر افتخاری و … فقط بخشی از بازیکنان قدیمی پاس هستند که جزو ملی‌پوشان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شدند. وحید هاشمیان، جواد نکونام، محمد نصرتی، آرش برهانی، حسن رودباریان و چندین و چند بازیکن دیگر هم جزو آخرین نسل‌های تیمی هستند که چند سال است در لیگ برتر اثری از آن وجود ندارد، تیمی که این فصل پس از چند سال حضور در لیگ دسته اول، به لیگ دسته دوم سقوط رفت و حالا سقوطی آزاد به لیگ دسته سوم داشت.

در دولت نهم تصمیم بر آن گرفته شد که تیم‌های فوتبال تهرانی به غیر از استقلال و پرسپولیس به شهرستان‌های مختلف منتقل شوند، طرحی که با بی‌تدبیری عملی شد. پاس به همدان رفت، صبا راهی قم شد، امتیاز پیکان را به قزوین دادند، سایپا در استان البرز به فعالیتش ادامه داد و قرار بود نفت تهران هم راهی اراک شود که این آخری عملی نشد. از واگذاری نفت به اراک جلوگیری شد، سایپا با وجود واگذاری به استان البرز اما درتهران فعالیت می‌کرد وبالاخره این فصل دوباره به تهران بازگشت.

صبای قم هم که در حال حاضر در قم بازی می‌کند، همچون پاس سقوطش را با سرعت زیادی می پیماید، آن ها در لیگ آزادگان مدت هاست در قعر جدول جا خوش کرده اند و تا رسیدن به دسته دوم فقط چند هفته فاصله دارند، راه آهن شرایطی بهتر از صبا ندارد و به زودی رقیب صبا در دسته دوم خواهد بود و این سرنوشت تیم هایی است که با کج سلیقه گی از اوج به فرش آمدند.

پاس تهران در خرداد سال 86 بود که به استان همدان داده شد،در نهایت این فصل این تیم با ریشه در لیگ دسته اول هم دست و پا زد و در نهایت به لیگ دسته دوم سقوط کرد و حالا با رفتن به دسته سوم نابود شد و آنهایی که 9 سال پیش برای انتقال این تیم به همدان سینه چاک می‌کردند، حالا نیستند تا پاسخگوی تصمیم هنرمندانه شان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز