افرادی که این بلا را بر سر پاس آوردند باید امروز جوابگو باشند؛

خطیبی: پاس یک مکتب به شمار می‌رفت/ بردن تیم به همدان استارت نابودی آن بود!

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۳:۰۰
کد خبر: ۶۷۸۵۵۸
خطیبی: پاس یک مکتب به شمار می‌رفت/ بردن تیم به همدان استارت نابودی آن بود!
یشکسوت فوتبال ایران گفت: افرادی با پافشاری بر موضع اشتباه خود باعث فروپاشی باشگاهی شدند که فقط یک تیم و یک باشگاه نبود، بلکه پاس یک مکتب بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسول خطیبی، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پاس در گفتگو با خبرنگار برنا درباره سقوط تیم پاس به لیگ دسته سوم گفت: به نظر من آن افرادی که این بلا را بر سر پاس آوردند باید امروز جوابگو باشند و حتی محاکمه شوند؟چرا آن زمانی که همه می گفتند این کار اشتباه است، این افراد با پافشاری بر موضع اشتباه خود باعث فروپاشی باشگاهی شدند که فقط یک تیم و یک باشگاه نبود بلکه پاس یک مکتب بود.

وی در ادامه افزود: از مکتب پاس بزرگان بسیار زیادی به فوتبال ایران معرفی شدند، شما نگاه کنید حداقل50-60 درصد مربیان از مکتب پاس به فوتبال معرفی شده اند و پاس همواره در رقابت های فوتبال رقیب سرسخت تیم های استقلال و پرسپولیس بود.

مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی 2006آلمان خاطرنشان کرد: متاسفانه پاس را به دلایل سیاسی به همدان بردند و استارت نابودی این تیم از همان زمان خورده شد.

خطیبی در پایان اظهار داشت: من از مسولان فوتبال خواهش می کنم فکری به حال این تیم کنند، در شان اسم و نام فوتبال پاس نیست که در محلات بازی کند، این تیم بیش از 60 سال قدمت دارد و این موضوع کوچکی نیست،امیدوارم مسئولان فوتبال فکری به حال این تیم کنند تا شرایط آن تغییر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز