اکثر ملی پوشان در رکوردگیری عالی بودند؛

رشیدی: مسئولان ورزشی و اجتماعی شهرستان علی آباد کتول سنگ تمام گذاشتند

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۸:۰۳
کد خبر: ۶۷۸۷۶۲
رشیدی: مسئولان ورزشی و اجتماعی شهرستان علی آباد کتول سنگ تمام گذاشتند
سرمربی تیم ملی نوجوانان نظر مثبتی در خصوص رکوردگیری پایانی اردوی علی آباد کتول داشت و گفت: اکثر ملی پوشان بالاتر از انتظار کادر فنی وزنه زدند و رکوردهای مناسبی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید رشیدی سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان درخصوص رکوردگیری نهایی اردوی سه هفته ای شهرستان علی آباد کتول اظهار داشت: در رکوردگیری پایانی اردوی شهرستان علی آباد کتول اکثر ملی پوشان بالاتر از انتظار کادر فنی وزنه زدند و رکوردهای مناسبی داشتند. چند نفر هم موفق شدند در حدود 5 تا 10 کیلوگرم بالاتر از رکوردهای خود در این رکوردگیری به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: ملی پوشانی مثل عسگری دون و یوسفی در حرکات یکضرب و دوضرب عالی کار کردند و علی صالحی پور در حرکت یک ضرب 5 کیلوگرم بیشتر از رکوردهای خود را به ثبت رساند و در این رکوردگیری افزایش چشمگیر رکورد داشتیم. برهمین اساس تا دو روز دیگر با هماهنگی اعضای شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، اسامی 10 وزنه بردار برای اردوی آتی تیم ملی اعلام می شود.

سرمربی تیم های پایه کشورمان در خصوص برگزاری ایده آل این اردو در شهرستان علی آباد کتول گفت: تمامی مسئولان شهرستان علی آباد کتول از جمله اداره کل ورزش و جوانان، شورای شهر، هیئت وزنه برداری و هتل کانیار برای ملی پوشان نوجوان زحمات زیادی را متقبل شدند و برای برگزاری مناسب این اردو سنگ تمام گذاشتند که از همه آن ها تشکر و قدردانی می کنم.

رشیدی درخصوص برپایی اردوی بعدی در شهرستان گرگان افزود: اردوی آتی تیمهای ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان قرار است از یکم تا 27 اسفند ماه در شهرستان گرگان برگزار شود تا هر چه بهتر و بیشتر نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز