داوری ایران در دنیا برجسته شده است؛

تاج: بهترین مدرس داوری فیفا برای تدریس به ایران می آید

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۶:۵۶
کد خبر: ۶۷۸۸۹۷
تاج: بهترین مدرس داوری فیفا برای تدریس به ایران می آید
رئیس فدراسیون فوتبال در جمع روسای کمیته داوران استانهای کشور گفت:هم اکنون فوتبال دنیا با قضاوت داوران ایرانی مواجه است که این امر یک رویکرد بسیار مناسب و مطلوب برای کمیته داوران محسوب می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به روسای کمیته های داوران استانها و تبریک بخاطر قهرمانی تیم ملی فوتسال و اینکه داوران در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا خوب سوت زدند،  گفت: بهبود امور وضع داوری ، آموزش، روند رو به رشد و ارتقا کیفیت و کمیت سطح داوری از مهمترین اهداف ما محسوب شده که خوشبختانه با تلاش و پشتکار شما عزیزان در استانهای کشور، شاهد روند مطلوب و مثبتی در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات هم اندیشی و بحث و تبادل نظر بدون شک روند رو به رشد را شاهد خواهیم بود و در واقع با رفع نقاط ضعف و تقویت برنامه های مختلف می توانیم در زمینه داوری موفق تر از گذشته عمل کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: دستاوردهای خوبی را در بخش داوری ایران شاهد هستیم. در گذشته باری برگزاری دیدارهای دربی از داور خارجی استفاده می شد. اما با تفکر و برنامه ریزی تمرکز خود را برای استفاده از داوران ایران گذاشته و با صبر و تامل و برنامه ریزی اکنون به جایگاهی رسیده ایم که فوتبال دنیا از آسیا تا اروپا و حتی فینال دیدارهای المپیک، جام باشگاههای اروپا از داوران ایرانی استفاده می کند. ضمن اینکه در مسابقات آسیایی و جهانی فوتسال نیز شاهد حضور پررنگ داوران فوتسالی هستیم.
تاج در پایان با تاکید بر این امر که داوری ایران در دنیا برجسته شده است، گفت: باید به بحث آموزش داوران اهمیت ویژه ای بدهیم  تا در بهترین جایگاه ممکن از لحاظ داوری قرار بگیریم.ساختار فدراسیون فوتبال به سمت برگزاری دوره های پیشرفته آموزشی رفته  و اهمیت بسزایی را برای این امر قائلیم. در همین راستا در هفته آتی یک دوره کلاس پیشرفته داوری بانوان با حضور مندس، مدرس برجسته فیفا در تهران برگزار خواهد شد. معتقدم در بحث آموزش باید سرمایه گذاری کنیم تا شاهد موفقیتهای بیش از پیش در هر عرصه ای  مخصوصا داوری باشیم. استانها باید نسبت به توسعه داوری اقدام کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز