در تهران برگزار خواهد شد؛

۳ مرحله انتخابی برای دعوت از اردونشینان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کاراته

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۷:۳۱
کد خبر: ۶۷۸۹۱۲
۳ مرحله انتخابی برای دعوت از اردونشینان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کاراته
مرحله اول انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و المپیک 2018 بوینوس آیرس طی روزهای 5 و 6 اسفند ماه درتهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در جلسه ای که سرمربیان تیم ملی نوجوانان و جوانان با مسئولین فدراسیون کاراته داشتند، نحوه برگزاری پیکارهای انتخابی و ورود راه یافتگان به اولین مرحله اردوی آماده سازی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بر این اساس اولین مرحله انتخابی دختران 5 اسفند و انتخابی بخش پسران 6 اسفند با حضور نفرات سوم مشترک مسابقات کشوری اصفهان و سنندج و مدعوین دعوت شده در تهران برگزار می شود که در نهایت در هر وزن یک نفر گزینش خواهد شد.

مرحله دوم انتخابی ها در بخش دختران 10 و در بخش پسران 11 اسفند ماه در سالن شهید کبگانیان تهران با حضور نفرات راه یافته از انتخابی اول، فینالیست های مسابقات کشوری(اصفهان و سنندج)، ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و جهانی اسپانیا(در صورت که شرایط سنی به آسیایی ژاپن و المپیک 2018 مطابقت داشته باشد) برگزار می شود.

این رقابتها به صورت دوره ای برگزار می شود. آخرین مرحله انتخابی بین نفرات برتر انتخابی دوم، حداقل 3 و حداکثر 5 نفر در هر وزن پیگیری خواهد شد. این رقابتها برای بخش دختران 19 اسفند ماه و برای بخش پسران 20 اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

پیکارهای انتخابی تیم ملی امید و بزرگسالان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا 17 اسفند برای رده آقایان و 18 اسفند ماه برای بانوان انجام می شود. نحوه انتخابی تیم های ملی امید و بزرگسالان در روزهای آینده از سوی سرمربیان این تیم ها یعنی سیدشهرام هروی و لیلا بهرامی تشریح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز