بازی سختی داریم؛

میکلی‌اف: ذوب‌آهن قدرت زیادی دارد/ نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌شناسم

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۸:۴۹
کد خبر: ۶۷۸۹۱۳
میکلی‌اف: ذوب‌آهن قدرت زیادی دارد/ نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌شناسم
سرمربی لوکوموتیو، گفت: بازی‌های ذوب‌آهن را آنالیز کردیم و به نقاط قوت و ضعف این تیم آشنایی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آندری میکلی‌اف، سرمربی لوکوموتیو ازبکستان، ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن ایران اظهار کرد: می‌دانم بازی سختی داریم. ذوب آهن قدرت زیادی دارد. فوتبال ایران قدرت خوبی در آسیا دارد. تیم ملی ایران هم به جام جهانی رفته است. بازی فردا برای ما سخت خواهد بود. ذوب آهن در بازی اول شکست خورده و در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم هر چند که می‌دانم کار بسیار سختی داریم.

او در ادامه گفت: بازی سختی داریم. امیدواریم فردا در اجرای برنامه‌های‌مان موفق باشیم. تاکتیک‌مان را نمی‌گویم تا فردا اجرا کنیم. تیمی که می‌خواهد به مرحله بعد صعود کند باید همه بازی‌ها را ببرد. سعی می‌کنیم فردا بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. یک بازیکن‌مان به نام ریوالدو در دیدار فردا حضور ندارد.

میکلی‌اف هم‌چنین با اشاره به کیفیت خوب بازیکنان ذوب آهن یادآور شد: چیزی که از ذوب آهن می‌دانیم این است که همه بازیکنان این تیم با تجربه هستند و وضعیت فیزیکی خوبی دارند. توانایی بازیکنان ایرانی بالا است اما اگر ما قصد کسب امتیاز و پیروزی در این بازی را داریم، باید مراقب خط هافبک و خط حمله ذوب آهن باشیم. بازی‌های ذوب‌آهن را آنالیز کردیم و به نقاط قوت و ضعف این تیم آشنایی داریم.

سرمربی لوکوموتیو ازبکستان درباره هدف این تیم در بازی فردا گفت: هدف ما کسب پیروزی است و برای این هدف هر کاری می‌کنیم. هیچ هواداری ما را برای بازی فردا همراهی نمی‌کند. هواداران ما در خانه هستند اما حمایت آن‌ها را در قلب‌مان حس می‌کنیم. هر چند سفر به ایران و گرفتن ویزا سخت است (با خنده).

او درباره وضعت آب و هوایی اصفهان در مقایسه با تاشکند گفت: آب و هوای اصفهان شباهت خوبی به تاشکند دارد. هر چند فکر می‌کنیم شرایط جوی تاثیر چندانی بر این مسابقه ندارد.

میکلی‌اف هم‌چنین افزود: در جست و جوی اینترنتی، فکر می‌کردم بازیکن شماره هفت (بختیار رحمانی) ایرانی نیست اما در جلسه فهمیدم او ایرانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز