رئیس انجمن بدمینتون جانبازان و معلولین اعلام کرد:

برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای بازی‌های جاکارتا از سال جدید آغاز می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹:۱۳
کد خبر: ۶۷۸۹۸۰
برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای بازی‌های جاکارتا از سال جدید آغاز می‌شود
علیرضا الهاکی گفت: طبق اعلام قبلی، رقابت های رشته بدمینتون در بازی های پاراآسیایی جاکارتا برگزار می شود و قرار هست از ایران نیز در این رشته نماینده داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا الهاکی، رئیس انجمن بدمینتون جانبازان و معلولین  در باره دوره آموزش مربیگری که طی روزهای گذشته برگزار شد ، گفت: طی روزهای گذشته دوره ی آموزشی تطبیقی مربیگری و داوری در رشته بدمینتون در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد و خوشبختانه با استقبال خوبی که از این دوره آموزشی شد و با توجه به اینکه تعدادی از علاقه مندان موفق به حضور نشدند، بر آن شدیم تا به زودی دوره  های مشابه را با همکاری مدیریت آموزش برگزار کنیم.

الهاکی افزود: این دوره برای اولین بار بود که برگزار می شد و سطح شرکت کنندگان بالا بود و توانستیم مطالب خوبی را منتقل کنیم و این افراد می توانند با تعاملی که با هیات های استانی برقرار می شود، به توسعه رشته بدمینتون در شهرستان ها کمک شایان توجهی کنند.طبق اعلام قبلی، رقابت های رشته بدمینتون در باز های پاراآسیایی جاکارتا برگزار می شود و قرار هست از ایران نیز در این رشته نماینده داشته باشیم.

وی گفت: به همین منظور می بایست از سال آینده برنامه ریزی برای برگزاری اردوهای آمادگی و نیز در صورت فراهم شدن شرایط، مسابقات داخلی، انجام شود و از پتانسیل موجود برای تشکیل تیم ملی استفاده کنیم. همچنین در نظر داریم دوره های آموزشی مربیگری در درجه سه و سایر بخش ها را برگزار کنیم و از این طریق به گسترش روزافزون این رشته کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز