فریبا محمدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور بانوان در سالن‌های ورزشی را به فال نیک می‌گیریم/ فدراسیون فوتبال فضای مناسبی را فراهم کرده است

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۲:۴۹
کد خبر: ۶۷۹۲۸۷
حضور بانوان در سالن‌های ورزشی را به فال نیک می‌گیریم/ فدراسیون فوتبال فضای مناسبی را فراهم کرده است
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بانوان در سالن بازی جو بسیار با نشاطی را ایجاد کرد و قدردان تمام بانوان و اصحاب رسانه ها هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه  در سالن ورزشی چمران برگزار شد و در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود روسیه به اتمام رسید.

فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان که از نزدیک نظاره گر این بازی بود در گفتگو با خبرنگار برنا، درباره حضور بانوان و رسانه ها در سالن عنوان کرد: من قدردان این حضور ارزشمند بانوان حاضر در سالن چه اصحاب رسانه و چه تماشاچیان هستم. شاهد حضور پررنگ بانوان در سالن ورزشی بودیم و این نشان دهنده این موضوع است که در واقع ما مدیران باید برنامه ریزی های خود را به سمت و سویی ببریم تا بانوان بتوانند در سالن های ورزشی حضور داشته و از نزدیک بازی بانوان را تماشا کنند.

وی افزود: بانوان جو بسیار با نشاطی را در سالن ایجاد کردند این جریان هم انگیزه ورزشکاران را زیاد می کند و هم کادر فنی ما را به این سمت و سو می برد که با درایت و انگیزه بیشتری تیم خود را هدایت کنند و جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم، چون برنامه ریزی های این چنینی بسیار هزینه بر است هم به لحاظ زمان و هم منابع، ولی این که فدراسیون فوتبال فضای مناسبی را برای ترویج و ارتقای بخش بانوان فراهم کرده و تلاش می کند این مرحله را گام به گام جلو ببرد امر بسیار باارزش است.

محمدیان درخصوص رایزنی های وزارت ورزش و جوانان درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و تماشای فوتبال عنوان کرد: ما در تلاشیم برنامه ریزی ها را به گونه ای انجام دهیم تا آموزش دو طرفه صورت بگیرد در واقع هم جامعه این موضوع را بپذیرد و هم بانوان و سایر مسئولان که مسابقه را برگزار می‌کنندبدانند چگونه باید خدمات لازم را به بانوان تماشاگر ارائه بدهند. بدون شک ما در برنامه های دراز مدت خودبه دنبال طراحی مسیرهایی در ورزش هستیم که بتواند حضور بانوان را نه تنها در سالن بلکه در تمامی ورزشگاه ها را تسهیل ببخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز