لیگ دسته یک والیبال؛

نمایندگان ارومیه و اراک یک گام تا لیگ برتر

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۷۹۴۰۹
نمایندگان ارومیه و اراک یک گام تا لیگ برتر
دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مردان روز چهارشنبه دوم اسفندماه با دو دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های شهرداری جوان ارومیه و شهروند اراک در صورت پیروزی مقابل حریفان علاوه بر صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر نیز کسب می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه دوم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای کرمان و سیرجان پیگیری می شود.بر این اساس تیم های لاستیک بارز کرمان و شهرداری جوان ارومیه در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. نماینده ارومیه در مسابقه رفت این مرحله نماینده کرمان را شکست داد و برای صعود به دیدار نهایی باید در این مسابقه نیز فاتح میدان باشد.

شهرداری جوان ارومیه در دور مقدماتی عنوان سوم گروه یک را به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم صنایع اردکان را از پیش رو برداشت که رتبه دوم گروه دو دور مقدماتی را به دست آورده بود.از سوی دیگر تیم لاستیک بارز کرمان در پایان دور مقدماتی عنوان چهارم گروه دو را به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز موفق به حذف نماینده مریوان شد که صدرنشین گروه یک دور مقدماتی شده بود.

در دومین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک والیبال مردان تیم های گل گهر سیرجان و شهروند اراک در سیرجان با یکدیگر مسابقه خواهند داد. گل گهر در دیدار رفت مغلوب شهروند اراک شد و برای اینکه امیدش به صعود زنده بماند باید فاتح این دیدار شود تا در بازی سوم امیدوار به صعود باشد.گل گهر سیرجان در دور مقدماتی موفق به کسب عنوان سوم گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف شهرداری قزوین (تیم دوم گروه یک) را از پیش رو برداشت تا حریف شهروند اراک شود.

تیم شهروند اراک نیز در دور مقدماتی صدرنشین گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف کاله جوان آمل را که در گروه یک چهارم شده بود، از پیش رو برداشت.مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مردان همانند مرحله نخست پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و در صورتی که دو مسابقه دور رفت و برگشت تیم صعود کننده به دیدار نهایی را مشخص نکند، دیدار سوم روز یکشنبه ششم اسفندماه به میزبانی ارومیه و اراک برگزار خواهد شد.فاتحان نهایی این مرحله از لیگ دسته یک، علاوه بر صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز به دست می‌آورند.

برنامه دو دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک به قرار زیر است:

چهارشنبه دوم اسفندماه :

کرمان، ساعت 15: لاستیک بارز کرمان – شهرداری جوان ارومیه

نظر شما
پرونده ویژه