هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

شفر: ما روحیه تیمی خوب داریم و الهلال بازیکنان گران!

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۸:۳۹
کد خبر: ۶۷۹۴۶۸
شفر: ما روحیه تیمی خوب داریم و الهلال بازیکنان گران!
سرمربی آبی پوشان پایتخت از آمادگی تیمش برای دیدار حساس برابر الهلال صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با الهلال اظهار کرد: من از شرایطی که داریم خوشحال نیستم. ما در کشور زیبای عمان بازی می کنیم اما اگر بازی خانگی در تهران برگزار می شد، حداقل 70 یا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمدند و خیلی بهتر بود که بازی در تهران برگزار می شد اما این اتفاق رخ نداد. آماده سازی خوبی در قطر انجام دادیم و در عمان نیز به تمرینات ادامه دادیم. می دانیم بازی سختی داریم و بازیکنان نیز این موضوع را می دانند اما روحیه تیمی بالایی داریم. امیدوارم نتیجه خوبی برابر الهلال کسب کنیم.

وی درباره شناختش از تیم حریف عنوان کرد: بازی های این تیم را دیدیم و آنالیز کردیم. می دانیم که بازیکنان گران قیمتی را جذب کردند اما تمرکز ما روی تیم خودمان است. ما بازیکنان جوان و ملی پوش و با تجربه خوبی  داریم اما کار گروهی و روحی ما هم فوق العاده است. کاری که در تمرینات انجام دادیم، امیدواریم در زمین پیاده شود تا نتیجه مطلوب کسب کنیم.

شفر در پایان درخصوص عملکرد بازیکنان خود برابر الریان گفت: برابر الریان 15 دقیقه خوب نبودیم و بازیکنان تمرکز نداشتند. رفته به رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم برنده میدان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز