با اعلام کمیته انضباطی؛

دو بازیکن شهرداری تبریز جریمه و محروم شدند

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۹:۰۰
کد خبر: ۶۷۹۶۴۵
دو بازیکن شهرداری تبریز جریمه و محروم شدند
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال حمزه زرینی و امیرحسینی از تیم شهرداری تبریز را به یک جلسه محرومیت تعلیقی و 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» 25 بهمن ماه با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان و آمل پیگیری ‌شد.

تیم شهرداری تبریز در این روز میهمان کاله مازندران بود و سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شود، اما این مسابقه با حاشیه هایی روبرو بود که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی حواشی این دیدار امروز دوشنبه تشکیل جلسه داد.

بر اساس رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، حمزه زرینی و امیرحسینی بازیکنان تیم شهرداری تبریز به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین آرش کشاورزی و کادر فنی تیم شهرداری تبریز از سوی کمیته انضباطی تشویق شدند.

تیم کاله مازندران 10 میلیون تومان جریمه و از همراهی تماشاگران در یک دیدار خانگی سال آینده نیز محروم شد. کمیته انضباطی فدراسیون والیبال همچنین تماشاگران خاتم اردکان را که در دیدار با سایپا تهران رفتار و اخلاق بسیاری خوبی داشتند، تشویق کرد.

نظر شما
پرونده ویژه