حضور در المپیک ۲۰۲۴ هدف بلند مدت ساحلی ایران است؛

ضیایی: جذب مربی خارجی برای ساحلی در دستور کار است/ به معجزه اعتقاد ندارم

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲:۳۸
کد خبر: ۶۷۹۷۵۱
ضیایی: جذب مربی خارجی برای ساحلی در دستور کار است/ به معجزه اعتقاد ندارم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: جذب مربی خارجی برای والیبال ساحلی و تیم ملی بانوان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر احمد ضیایی در حاشیه نخستین روز تور جهانی کیش اظهار داشت: ناظرهای جهانی اقرار کردند که 48 ساعت زودتر تمهیدات برای برگزاری تور جهانی سه ستاره کیش آماده شده است. در اول راه ساحلی هستیم، سال های گذشته هم حرکات خوبی انجام شده است اما برگزاری مسابقات 3 ستاره تور جهانی ره آورد خوبی برای والیبال ساحلی کشورمان ندارد. برای سال های آتی به صورت منطقه ای میزبان مسابقات ساحلی خواهیم بود.

رئیس فدارسیون والیبال تاکید کرد: باید کاری کنیم که ورزشکاران ایران در شمال، جنوب، شرق و غرب کشور به والیبال ساحلی تشویق شوند چون این رشته در میادین مختلف جهانی دو مدال دارد.

وی تصریح کرد: فرقی نمی کند در المپیک، جهانی و آسیایی، همه جا می توانیم حضور موفقی داشته باشیم. دنبال این هستیم که رقابت های کارآمدتری برگزار کنیم تا هم بازیکنان در تورهای بین المللی برای بالا بردن رنکینگ خود شرکت کنند و هم مسابقات داخلی به کارمان بیاید.

دکتر ضیایی با یادآوری اینکه برگزاری مسابقات 3 ستاره کمی برایمان زود بود، گفت: بهتر بود با سطح پایین تر شروع کنیم تا بازیکنان ظهور و بروز داشته باشند. البته امیدواریم در این مسابقات هم حضور خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران باید امتیاز جمع کنند و خودشان را در رده بندی جهانی بالا بکشند، گفت: اگر بازیکنان ایران جزو 16 تیم بالا نباشند، برداشت خیلی خوبی نخواهند داشت. من به معجزه اعتقاد ندارم، توان بازیکنان را در نظر میگیریم. مربی خارجی نداریم به همین دلیل نباید انتظار خارج از عرف و قواعد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال درباره جذب مربی خارجی برای والیبال ساحلی نیز گفت: این موضوع در دستور کارمان قرار دارد، همانطور که دنبال جذب مربی خارجی برای تیم والیبال سالنی بانوان هستیم. حتما باید درباره این موضوع فکری کنیم زیرا در دانش، والیبال ساحلی ایران نوپا و تازه کار است.

وی تاکید کرد: هر چقدر بچه ها تلاش بیشتری داشته باشند، نتیجه بهتری خواهیم گرفت. برنامه ریزی داریم که در المپیک نماینده داشته باشیم. بهترین اتفاق جهانی برای هر رشته ورزشی حضور در المپیک است. بعید می دانم به المپیک 2020 برسیم ولی برای حضور در المپیک 2024 باید از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز