رویارویی تکواندوکاران جام کوثر در خانه تکواندو؛

مصاف مدعیان قهرمانی در هفته پنجم

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶:۱۸
کد خبر: ۶۸۰۰۲۹
مصاف مدعیان قهرمانی در هفته پنجم
دیدارهای هفته پنجم تا هفتم از دور برگشت لیگ جوانان و بزرگسالان زنان فردا با برگزاری 18 دیدار در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مبارزات هفته پنجم تا هفتم از دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ جوانان و بزرگسالان زنان "یادواره شهدای هسته‌ای کشور" فردا (پنجشنبه) در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های هیات تکواندو شهرستان کرج، بیمه رازی، دانشگاه الزهرا (س)، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو خراسان‌رضوی، هیات تکواندو خوزستان، هیات تکواندو گیلان، ققنوس جویبار، هیات تکواندو مرکزی، آینده سازان لوازم خانگی کن و آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق حضور دارند.

در نخستین دیدار هفته ششم هیات تکواندو استان مرکزی رو در روی هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق قرار می‌گیرد، سپس در مهم ترین دیدار این هفته هوگوپوشان بیمه رازی به مصاف تکواندوکاران لوازم خانگی کن می‌روند و باید دید از میان این دو تیم مدعی قهرمانی کدامیک می‌‌توانند 3 امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کنند.

در ادامه هیات تکواندو شهرستان کرج باید با آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق مبارزه کند؛ هوگوپوشان دانشگاه الزهرا (س) که در رده سوم قرار دارد برابرهیات تکواندو استان گیلان رده پنجمی قرار می‌گیرد. در ادامه هیات تکواندو خراسان رضوی با آینده سازان لوازم خانگی کن پیکار خواهد کرد و در دیدار نهایی نیز هیات تکواندو ورامین به مصاف هیات تکواندو خوزستان می‌رود.

همچنین با توجه به اینکه تیم لوازم ورزشی کوروش در 4 هفته متوالی در رقابت‌ها شرکت نکرد از دور رقابت‌ها حذف و تیم ققنوس جویبار با قرعه استراحت رو به رو است.

برنامه رقابت ها از سوی سازمان لیگ به شرح ذیل اعلام شده است:

هفته ششم

تیم هیات تکواندو استان خوزستان (استراحت)

تیم لوازم خانگی کن – تیم هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق

تیم هیات تکواندو شهرستان کرج – تیم بیمه رازی

تیم دانشگاه الزهرا (س) – تیم هیات تکواندو استان مرکزی

تیم هیات تکواندو خراسان رضوی – تیم آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق

تیم هیات تکواندو ورامین – تیم هیات تکواندو استان گیلان

تیم ققنوس جویبار – تیم آینده سازان لوازم خانگی کن

هفته هفتم

تیم آینده سازان لوازم خانگی کن (استراحت)

تیم هیات تکواندو شهرستان کرج – تیم هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق

تیم دانشگاه الزهرا (س) – تیم لوازم خانگی کن

تیم هیات تکواندو خراسان رضوی – تیم بیمه رازی

تیم هیات تکواندو ورامین – تیم هیات تکواندو استان مرکزی

تیم ققنوس – تیم آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق

تیم هیات تکواندو استان خوزستان – تیم هیات تکواندو استان گیلان

گفتنی است؛ در پایان هفته چهارم، تیم لوازم خانگی کن با کسب 49 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، بیمه رازی با 46 امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کرد و دانشگاه الزهرا (س) نیز با یک پله صعود توانست در رده سوم قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز