از سوی سازمان لیگ فدراسیون؛

برترین‌های رنکینگ سوپر لیگ کاراته بانوان معرفی شدند

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۸۰۰۶۹
برترین‌های رنکینگ سوپر لیگ کاراته بانوان معرفی شدند
رنکینگ هفته پنجم سوپرلیگ کاراته بانوان از سوی سازمان لیگ فدراسیون اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس رنکینگ اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون، در کاتای انفرادی، فاطمه صادقی از تیم بیمه تعاون با 216 امتیاز اول است، مهناز آخوند زاده از تیم نفت امیدیه با 171 امتیاز و بهاره حسینی از تیم نارین صنعت آریا با 146 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در کاتای تیمی،تیم هیات کاراته اصفهان با ترکیب زهره میرزاخانی، مریم کریمی و فاطمه چیذری با 296 امتیاز صدرنشین است. تیم بیمه تعاون با ترکیب مهری یزدانی، مائده نصیری پی و پریسا رحمانی با 188 امتیاز و تیم پیام نور مرکزی با ترکیب زهرا سادات قطب زاده، نیلوفر باقری و زینب شنوایی با 169 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

در وزن 50-کیلوگرم، سارا کریمی از تیم نفت امیدیه با 149 صدرنشین است. سحر شیروانی از تیم هیات کاراته اصفهان با 144 امتیاز در رده دوم قرار دارد و مهسا کنعانی از تیم وحدت ایران با 121 امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.

در وزن 55-کیلوگرم، زهرا کرم پور از تیم نفت امیدیه با 176 امتیاز در صدر جدول جای دارد. فرشته موسوی از هیات کاراته اصفهان با 137 امتیاز و فاطمه چالاکی از تیم بیمه تعاون با 110 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در وزن 61-کیلوگرم، شیما آل سعدی از تیم بیمه تعاون با 157 امتیاز در رده نخست قرار دارد. یگانه مرادی از تیم پیام نور مرکزی با 153 امتیاز دوم است و مونا قاسمی از تیم آوای رزم با 146 مکان سوم را در اختیار دارند.

در وزن 68-کیلوگرم، زهرا یاوری از تیم پیام نور مرکزی با 178 امتیاز، نفیسه گلشنی از تیم بیمه تعاون با 136 امتیاز و حدیث صمدی از تیم آوای رزم با 129 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جای دارند.

در وزن 68+ کیلوگرم، محدثه آقایی از تیم بیمه تعاون با 224 امتیاز ، شنه کاظمی از تیم نفت امیدیه با 195 امتیاز و شادی شریعتی از تیم نارین صنعت آریا با 134 امتیاز اول تا سوم هستند.

در وزن آزاد، بهنوش نجفی از هیات کاراته اصفهان با 205 امتیاز اول است، مهدیه مهدی نیا ازتیم پیام نور مرکزی با 159 امتیاز درمکان دوم قرار دارد و فریال جعفری نژاد از تیم هیات کاراته اصفهان با 114 امتیاز در جای سوم ایستاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز