بازیکن اسبق استقلال پدر شد؛

امیرآبادی: بهترین هدیه‌ام را از خدا گرفتم

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۸۰۲۳۵
امیرآبادی: بهترین هدیه‌ام را از خدا گرفتم
مهدی امیرآبادی بهترین و شادترین روزهای زندگی اش را پشت سر می‌گذارد، او این روزها بزرگ ترین هدیه زندگی‌اش را از خداوند دریافت کرد و صاحب یک دختر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کاپیتان اسبق استقلال به خبرنگاربرنا گفت: نمی دانم  چگونه و با چه کلماتی حال خوب این روزهایم را توصیف کنم، خداوند بزرگ نعمتی را به من ارزانی کرد که فقط و فقط باید روزی صد هزار بار شکر گزارش باشم. دخترم دنیا آمد و خوشحالم از این که می توانم پدر باشم.

امیرآبادی ادامه داد: شب شهادت حضرت فاطمه "س" دخترم پا به این جهان گذشت و من و همسرم تصمیم گرفتیم نام فاطمه را برای او انتخاب کنیم، البته نام دیگر او کامیشا است، کامیشا به معنی سر زنده، سرحال است.

او از بازی استقلال و الهلال عربستان نیز حرف زد: استقلال بازی بسیار خوب و منطقی را به نمایش گذاشت، برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشت و این که به پیروزی بسیار با ارزشی رسید بر هیچ کس پوشیده نیست، حتم دارم استقلال با ادامه این روند می تواند به راحتی راهی مرحله بعدی شود.

امیر آبادی در پایان گفت: استقلالی ها نباید تصور کنند کار تمام شده است،توانایی و پتانسیل این تیم بسیار بالاست،تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان استقلالی ساخته است که برای بردن و سه امتیاز از تمام فاکتورهایشان استفاده می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز