تور جهانی کیش؛

سلاق: تجربه بالای لتونی باعث شد مغلوب شویم

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۸۰۲۴۸
بازیکن تیم ملی سه والیبال ساحلی ایران گفت: در ست نخست دیدار با لتونی خوب ظاهر نشدیم و به رغم تلاش زیاد در ست دوم نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آق محمد سلاق پس از شکست برابر تیم سوم المپیک گفت: متاسفانه در ست نخست خوب بازی نکردیم. در ست دوم فراتر از انتظار ظاهر شدیم اما تجربه بالای لتونی یک باعث پیروزی آنان شد.

وی تصریح کرد: وقتی می گوئیم تجربه منظورمان سن بالا نیست بلکه سابقه حضور در تورنمنت های مهم جهان است. عبدالحامد میرزاعلی یار کمکی من شاید تنها تجربه پنج تورنمنت مهم آسیایی داشته باشد، بنابر این وقتی برابر تیم های قدرتمندی مانند لتونی که مقام سوم المپیک و قهرمانی تور جهانی چهار ستاره هلند را در پرونده کاری خود دارد، در پوئن های حساس نمی توانیم امتیاز کسب کنیم.

سلاق یادآوری کرد که من خود هم تجربه زیادی در تورهای جهانی ندارم و باید سازمان ساحلی در آینده به گونه ای برنامه ریزی کند که بازیکنان ایران تجربه بیشتری در این گونه رقابت ها به دست آورند.

تیم ملی سه والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جدول اصلی تور جهانی سه ستاره کیش به مصاف لتونی یک رفت و در دو ست متوالی مغلوب این تیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز