یک اردو پیش از بازی‌های آسیایی در چین خواهیم داشت؛

سرمربی تیم ملی روئینگ: برنامه خوبی برای حضور موفق در جاکارتا با حمایت مسئولان فدراسیون تنظیم کردیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۸۰۲۶۱
سرمربی تیم ملی روئینگ: برنامه خوبی برای حضور موفق در جاکارتا با حمایت مسئولان فدراسیون تنظیم کردیم
پس از سفر مسئولان فدراسیون قایقرانی به چین و عقد قرارداد با لیو چیون مربی چینی روئینگ به عنوان سرمربی تیم ملی روئینگ مردان تلاش ها برای موفقیت پاروزنان ایران در بازی های آسیایی آغاز شد. لیو از ابتدای هفته جاری به تهران سفر کرده تا از نزدیک شرایط ملی پوشان را تحت نظر بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیو چیون پیشرفت ملی پوشان ایران را نسبت به ادوار گذشته که در ایران بوده محسوس ارزیابی کرد و اظهار داشت: سال های گذشته که من به عنوان مربی در ایران بودم بچه ها جوان تر بودند اما حالا با تجربه و پخته شدند و درک بهتری از تمریناتشان دارند. نفرات جدیدی هم به تیم اضافه شدند که فکر می کنم بدلیل استعدادیابی اصولی فدراسیون بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش همه و اجرای درست و دقیق برنامه ای که تدوین شده بتوانیم عملکرد خوبی در بازی  های آسیایی داشته باشیم و نتایج در خور شان پاروزنان ایران بگیریم. این روند به نحوی تنظیم شده که اگر به طور دقیق اجرا شود حتما نتایج خوبی را در پی خواهد داشت.

سرمربی چینی تیم ملی روئینگ، ایران را از نظر استعدادی بسیار غنی دانست و بیان کرد: کشور شما پتانسیل بسیار خوبی در ورزش خصوصا روئینگ دارد و با استعدادیابی و بهره درست از جوانان مستعد می توان شاهد موفقیت های بیشتر روئینگ ایران در مسابقات بود.

لیو در خصوص برنامه اش تا بازی های آسیایی تاکید کرد: ما حضور در یکی از کاپ های جهانی برای ارزیابی نفرات حاضر در تیم و یک اردو در چین را در برنامه داریم که نقش زیادی در پیشرفت بچه ها تا بازی های آسیایی خواهد داشت.

وی درباره شرایط اردوی چین تیم ملی روئینگ تشریح کرد: اردو در شهر دندان چین هماهنگ شده است. آنجا ما امکانات بسیار خوبی خواهیم داشت. قایق، پارو و پیست مناسب و هتل خیلی خوب در اختیار داریم در حالی که خیلی از دیگر تیم های آسیایی نیز در آن پیست اردو خواهند داشت.

لیو چیون در پایان تصریح کرد: ایران کشور فوق العاده است و خیلی خوشحالم که دوباره با فدراسیون ایران همکاری می کنم. می خواهم تشکر کنم از تمام کسانی ما را یاری می کنند تا بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات پیش رو کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز