رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان:

مجلس تعصب خاصی به حوزه ورزش و جوانان دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۸۰۴۶۲
مجلس تعصب خاصی به حوزه ورزش و جوانان دارد
رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در نشست مشترک وزیر و روسای فدراسیون های ورزشی شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان در اهواز آغاز شد. در این نشست که در محل هتل بوستان اهواز برگزار می شود، مشکلات حوزه ورزش استان خوزستان بررسی می شود.

پاپی زاده، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در نشست مشترک وزیر و روسای فدراسیون های ورزشی: مجلس تعصب خاصی به حوزه ورزش و جوانان دارد . حضور وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان به همراه روسای فدراسیون ها در اهواز، کار نو و ارزشمندی است که برای اولین بار در خوزستان انجام می شود و آن را به فال نیک می گیریم. خوزستان از دیرباز در ورزش بسیار ظرفیت های بزرگ به ویژه در فوتبال، کشتی و وزنه برداری داشته و دارد. 30 درصد آبهای کشور را داریم ولی هنوز از اسکله قایقرانی محروم هستیم و باید به این ظرفیت های استان توجه شود.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی خوزستان پایین است و در حوزه زیرساخت ها باید تقویت شویم.  از زمان حضور دکتر سلطانی فر کارهای خوبی در ورزش انجام شد و نمایندگان مجلس هم با نگاهی ویژه به ورزش احکام خوبی برای بهبود بودجه ورزش در قانون برنامه ششم در نظر گرفتند. با توجه به ظرفیت انسانی و اقلیمی خوزستان، این استان نیازمند نگاه و سرمایه گذاری ویژه تری از سوی مسئولان است. اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انصافا در این یکسال اخیر خوب کار کرده است اما نیازمند منابع مالی بیشتر رای اجرای برنامه ها و توسعه زیر ساخت ها است.

خبرنگار: سحر کوراوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز