نادر انصاری:

تاکنون اشتباه خاص داوری نداشته‌ایم

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰:۱۶
کد خبر: ۶۸۰۴۹۰
تاکنون اشتباه خاص داوری نداشته‌ایم
داور بین المللی والیبال ایران گفت: قضاوت دیدارهای تور جهانی ساحلی سه ستاره کیش مطلوب است و تا کنون داوران اشتباه مهمی که در نتیجه دیدار تاثیرگذار باشد، نداشته اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر انصاری در سومین روز تور جهانی کیش گفت: رقابت تیم ها در تور جهانی کیش روز به روز سخت تر می شود، زیرا در جدول اصلی تیم های قدرتمند جهان حضور دارند. طبیعی است که هر چی سطح فنی بازی ها بالاتر باشد، کار داوران نیز سخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تا کنون اشتباه خاص داوری در تور جهانی کیش وجود نداشته است، گفت: امیدوارم این روند تا پایان این رقابت ها نیز ادامه یابد.

داور بین المللی والیبال ایران ادامه داد: با این حال هر روز بعد از پایان مسابقات کلاس آسیب شناسی و رفع اشتباهات احتمالی برگزار می شود و سرداور سوئیسی این رقابت ها مواردی را به داوران یادآوری می کند.

وی درباره نحوه انتخاب داوران برای اینگونه رقابت ها گفت: فدراسیون جهانی والیبال بر اساس رده بندی داوران بین المللی، داوران را انتخاب می کند. برای تور جهانی کیش نیز 12 داور بین المللی از 11 کشور انتخاب شدند که همگی از بهترین های جهان هستند.

انصاری گفت: رقابت بین داوران نیز برای اینکه جایگاه خود را در رده بندی جهانی ارتقاء دهند، وجود دارد و این موضوع باعث دقت بیشتر آنان در قضاوت می شود.

تور جهانی سه ستاره کیش که از یکم اسفندماه با حضور 56 تیم شروع شده است و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما