زهرا نعمتی، برترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ جهان؛

این عنوان با حمایت همه جانبه مردم عزیز ایران بدست آمد/ سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب‌هایش برایم بی‌نظیر بود

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۶:۰۰
کد خبر: ۶۸۰۵۷۳
این عنوان با حمایت همه جانبه مردم عزیز ایران بدست آمد/ سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب‌هایش برایم بی‌نظیر بود
زهرا نعمتی، پس از نظرسنجی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، به عنوان بهترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ جهان شناخته شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهرا نعمتی گفت: برای کسب این عنوان خیلی خوشحالم چرا که با حمایت همه جانبه ی مردم اعم از ورزشکاران، هنرمندان و سایر اقشار جامعه همراه بود و این حمایت برای من بسیار ارزشمند و خوشایند است.

دارنده دو نشان طلای بازی های پارالمپیک خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر عناوین و هدیه های زیادی دریافت کردم اما همیشه آنهایی که با حمایت و رای مستقیم مردم بوده است برایم طعم دیگری دارند و لذت بخش تر هستند و از ملت عزیز ایران که مثل همیشه به من انگیزه دادند و پشتیبانی کردند، سپاسگزاری می کنم.

بهترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ افزود: در نظر سنجی فدراسیون جهانی کمانداران مطرحی از روسیه، انگلستان، چین و برزیل نیز برای کسب عنوان بهترین کماندار سال ۲۰۱۷ با من رقابت کردند و مسلما این ورزشکاران نیز در کشور خود ازمحبوبیت برخوردار بودند اما رای مردم و همین طور آرای بین المللی باعث شد بیشترین درصد آرا به نام من ثبت شود.

کماندار پرافتخار کشورمان در پایان گفت: سال ۹۶ با فراز و نشیب های زیادی برای من همراه بود و این عنوان حسن ختامی است برای این سال بی نظیر. امیدوارم در سال جدید، روزهای بهتری برای مردم عزیز کشورم در راه باشد و بتوانم همچنان برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

نظر شما