تور جهانی کیش؛

پورعسگری: پاس با پنجه حلقه گمشده ساحلی ایران است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۵۹۴
بازیکن تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران با بیان اینکه اکثر تیم های جهان با پنجه کار می کنند، گفت: پاس با پنجه حلقه گمشده والیبال ساحلی ایران است و باید برای تغییر در روش فعلی برنامه ریزی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس پورعسگری گفت: بازی کردن مقابل تیم های قدرتمند جهان به ویژه تیم های اروپایی کار آسانی نیست و تیم های ایرانی تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مناسب در این رقابت ها بعمل آوردند.

وی با اشاره به تمرینات یک ماه گذشته تیم های ایرانی برای حضور در تور جهانی ساحلی گفت: شرایط تمرینی خوب با امکانات مناسب در اختیار داشتیم اما بازی های تدارکاتی برای شناسائی نقاط ضعف و قوت نداشتیم. بازی های تدارکاتی درون اردویی نیز کارایی لازم را ندارد.

ملی پوش والیبال ساحل با بیان اینکه اکثر تیم های جهان با پنجه کار می کنند، گفت: بازیکنان ایران کماکان مانند گذشته با ساعد پاس می دهند و باید برای تغییر در این روش بازی برنامه ریزی کرد.

وی تصریح کرد: کنترل توپ با پنجه برای پاس دادن خیلی بهتر است و وقتی پاس مناسب دریافت شود، به مراتب حمله نیز شرایط بهتری خواهد داشت.

پورعسگری ابراز امیدواری کرد که در آینده بازیکنان ایران بر روی پاس با پنجه تمرین بیشتری داشته باشند تا ترس از این موضوع در بین بازیکنان از بین برود.

سومین و آخرین تور جهانی سه ستاره در ایران که از روز یکم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش آغاز شده است تا پنجم اسفنده ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما