وزیر ورزش و جوانان در یادمان شهدای هویزه:

آرامش و امنیت امروز کشورمان به یمن رشادت‌های شهیدان است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۸۰۶۸۷
آرامش و امنیت امروز کشورمان به یمن رشادت‌های شهیدان است
وزیر ورزش و جوانان گفت: آرامش، امنیت و اعتباری که اکنون داریم و به راحتی می توانیم در کنار مردم و خانواده های خود با آرامش زندگی کنیم، به یمن ایثارگری ها و حماسه سازی های این شهدای گلگون کفن است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مسعود سلطانی فر  در خلال سفر یک روزه خود به خوزستان که امروز پنج شنبه سوم اسفند ماه برگزار شد، با حضور در یادمان شهدای هویزه و ادای احترام به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: از حضور مردم عزیز این منطقه به خصوص در این مکان بسیار مقدس و تاریخی که یادآور از خودگذشتگی ها، دلاورمردی ها و حماسه سازی های جمع کثیری از جوانان مسلمان، متدین و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه برای چندمین بار است که توفیق حضور در این منطقه را پیدا کرده و از نزدیک با حال و هوای هویزه آشنا می شوم، افزود: در این سفر به همراه 50 رئیس فدراسیون در رشته های مختلف به خوزستان آمدیم تا با همه توان و بضاعت وزارت ورزش و  جوانان بتوانیم تحول بزرگی در ورزش خوزستان که دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی در رشته های مختلفی ورزشی است، ایجاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: جوانان و ورزشکاران خوزستان از گذشته تاثیرگذار بوده و استخوان بندی بسیاری از تیم های ورزشی در گذشته از خوزستان بود.

سلطانی فر ادامه داد: این سرزمین مقدس و پهناور گذشته ای بسیار روشن داشته و در خلال طلایی ترین دوره تاریخ معاصر سیاسی یعنی هشت سال جنگ تحمیلی افتخار آفرینی های بزرگی داشته و خاطره بسیاری از رشادت های جوانان ما در آن دوره طلایی به جا مانده که می بایست تا زمان های متوالی در مورد آن نوشت و منعکس کرد. تا در آینده به تین دلاوری ها و حماسه سازی ها افتخار کنند.

وی تاکید کرد: در کنار برنامه هایی که در اهواز داشتیم مقید بودم که در یکی از یادمان های دفاع مقدس حضور یافته و از نزدیک به مقام شامخ شهدای گلگون هشت سال جنگ تحمیلی  ادای احترام کنم.  آرامش، امنیت و اعتباری که اکنون داریم و به راحتی می توانیم در کنار مردم و خانواده های خود با آرامش زندگی کنیم، به یمن ایثارگری ها و حماسه سازی های شهدای گلگون کفن است. این افراد، جان و آسایش و عزیزترین موجودی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به اعتلای ایران، حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور تقدیم کردند.

سلطانی فر گفت: قصد داریم از جنبه های مختلف از جمله تکمیل اماکن ورزشی، برگزاری مسابقات، رسیدگی به ورزشکاران و تیم های مختلف به ورزش خوزستان کمک کنیم.امروز نیز با تمام توان وزارت خانه به خوزستان آمده ایم. معاونین دیگر نیز در شهرستان های مختلف حضور یافته و مشکلات را از نزدیک بررسی می کنند.

وی در پایان گفت: مواردی که نماینده محترم مجلس و فرماندار هویزه مطرح کردند با کمک مدیرکل کرزش و جوانان و استاندار خوزستان پیگیری کرده و سعی می کنیم با پیگیری پروژه های مختلف در طی دو سال آینده رضایت مندی هرچه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز