وزیر ورزش و جوانان در دیدار با آیت الله موسوی جزایری:

طلایی‌ترین دوران تاریخ سیاسی ایران، جنگ تحمیلی بود/ وظیفه و دینی که به استان خوزستان داریم را ادا می‌کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۸:۳۵
کد خبر: ۶۸۰۷۱۸
طلایی‌ترین دوران تاریخ سیاسی ایران، جنگ تحمیلی بود/ وظیفه و دینی که به استان خوزستان داریم را ادا می‌کنیم
وزیر ورزش و جوانان با آیت الله موسوی جزایری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز با آیت الله موسوی جزایری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سلطانی فر در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز اظهار داشت: از میزبانی و توجه شما به حوزه ورزش و جوانان تشکر می کنم دوست داشتیم از رهنمودها و نصایح شما در نشست مسئولان ورزش کشور که صبح امروز برگزار شد استفاده کنیم. روالی را دنبال می کنیم که مدیران ما در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم حضور پیدا کنند تا برای رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی آن مناطق بتوانند قدم های موثری بردارند.  امروز با 50 رییس فدراسیون و معاونان و مدیران ستادی در استان خوزستان حضور پیدا کردیم و در چند محور تصمیم گرفته شد کارهای خوبی انجام شود تا بتوانیم وظیفه و دینی که به استان خوزستان داریم را ادا کنیم.

وی در ادامه افزود: طلایی ترین دوران تاریخ سیاسی ایران، جنگ تحمیلی بودکه بخش مهمی از آن در خوزستان شکل گرفت و دچار آسیب ها و خسارت های زیادی شد.  خوزستان از جهات مختلف در ورزش ظرفیت های بزرگی دارد و در سالیان گذشته استخوان بندی تیم های ملی ما در چندین رشته ورزشی از ورزشکاران خوزستانی  بوده است. هفته ای نیست که در هیات دولت مسائل خوزستان توسط وزرای مختلف مطرح نشود و رییس جمهور نیز برای حل آنها تاکیدات ویژه دارند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بخش ورزش استان تصمیم گرفته شد تلاش ویژه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خوزستان که سال ها ساخت آنها عقب افتاده انجام شود و همچنین میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی به استان واگذار شود تا هم کمک فنی به مجموعه ورزش استان شود و هم با برگزاری این مسابقات شور و نشاط و امید در میان مردم به ویژه جوانان خوزستانی جاری شود. باید کمک کنیم ورزش خوزستان به روزهای خوب خودش برگردد اگر چه الان هم ملی پوشان زیادی از این استان در تیم های ملی  ما حضور دارند. ان شاءالله به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که در سال های آینده با رهنمودها و حمایت های شما و در کنار نیروهای جوان مدیریتی استان، آینده خوبی برای ورزش و جوانان خوزستان رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز