ژاله فرامرزیان:

شهرستان بندر ماهشهر سهم به سزایی در رشد ورزش استان خوزستان و توسعه آن داشته است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۴:۵۵
کد خبر: ۶۸۰۷۲۷
شهرستان بندر ماهشهر سهم به سزایی در رشد ورزش استان خوزستان و توسعه آن داشته است
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان به همراه روسای برخی فدراسیون های ورزشی از مجموعه های ورزشی بندر ماهشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از ماهشهر، دکتر ژاله فرامرزیان در بازدید از مجموعه خوابگاهی ورزشکاران در بندر امام خمینی اظهار کرد: ورزش در استان خوزستان خوشبختانه در همه شرایط مورد توجه مردم قهرمان این استان بوده و از دیرباز در میادین مختلف ورزشی شاهد درخشش قهرمانان آن بوده ایم. 

وی افزود: یکی ازاین عوامل وجود شرکت ها و صنایع مختلف در این استان بوده که توانسته در برهه ای از زمان با ایجاد زیرساختها موجبات تحرک و نشاط و مشارکت مردم را در امر ورزش بوجود آورد. 

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص ورزش در شهر ساحلی و صنعتی بندر امام خمینی بیان کرد: شهر بندر امام خمینی دارای پتانسیل های بالقوه ای در زمینه های مختلف ورزشی است که یکی از مهمترین موارد وجود صنایع عظیم پتروشیمی است که با مشارکت بیشتر این بخش، می توان نوید آن را داد که در آینده نه چندان دور شهر بندر امام خمینی در بحث ورزش یکی از قطب های مهم در سطح کشور شناخته شود. 

فرامرزیان از اماکن ورزشی بندر ماهشهر بویژه استخر تازه تاسیس آن بازدید کرد و در نشست با مدیران این شهر که در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر برگزار شد اظهار کرد: به جرات می توان گفت شهرستان بندر ماهشهر سهم به سزایی در ورزش استان خوزستان و کشور داشته که می طلبد با هماهنگی ها و مشارکت سایر بخش ها این مهم را بیش از پیش توسعه داد.

وی درخصوص نقش خوزستان در ورزش کشور گفت: استان خوزستان در زمینه ورزش همچون سایر موضوعات مختلف به کشورمان خدمات بسیاری ارائه کرده و می توان گفت خوزستان در همه زمینه ها حق بسیاری بر کشورمان دارد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص خدمات صنایع نفت و پتروشیمی به ورزش ماهشهر تصریح کرد: خدمات این بخش ها به ورزش ماهشهر مفید و قابل تقدیر بوده اما باتوجه به گسترش و توسعه جمعیت و شهرستان، این خدمات می بایست به طور ویژه ای در دستور کار قرار گیرد تا سایر شهروندان در جای جای این شهرستان از موهبات و آثار مثبت بخش صنعت بهره مند شوند. 

فرامرزیان در پایان نشست ضمن بیان پیگیری ویژه مسائل ورزشی این شهرستان به شنیدن نظرات و صحبت های برخی از ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی شهرهای بندر ماهشهر پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز