هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال،

پرسپولیس-استقلال خوزستان؛ تلاش شاگردان برانکو برای تثبیت قهرمانی/ سرخپوشان با تغییرات به مصاف تیم ویسی می‌روند

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۸:۴۲
کد خبر: ۶۸۰۸۷۰
تیم پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز شنبه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت.

سرخپوشان در حالی روز شنبه مقابل استقلال خوزستان قرار خواهند گرفت که در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی را مقابل السد قطر متحمل شدند. بردهای متوالی پرسپولیس در بازی‌های گذشته باعث شده بود که توقع هواداران از این تیم بالا باشد و این شکست باعث شد تلنگری به برانکو و تیمش زده شود که در بازی‌های بعد با تمرکز بالا و تاکتیک بهتری در زمین حاضر شوند. پرسپولیس در این بازی مقابل استقلال خوزستان احتمالا با ترکیبی متفاوت‌تر نسبت به چند بازی گذشته ظاهر خواهد شد و ممکن است محسن مسلمان در این بازی حضور داشته باشد تا سرخپوشان بتوانند در میانه زمین بازیسازی بهتری را انجام دهند. نکته مهم در این بازی خط حمله پرسپولیس است که با 40 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در طرف مقابل استقلال خوزستان با 34 گل خورده بدترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده که از این رو تقابل بهترین خط حمله و بدترین خط دفاعی لیگ به جذابیت‌های این بازی کمک خواهد کرد.

در طرف مقابل نماینده خوزستان در این فصل از لیگ برتر حال و روز چندان خوبی ندارد و بعد از گذشت 23 هفته از لیگ تنها توانسته 20 امتیاز را ذخیره کند. شرایط مالی به وجود آمده برای استقلال خوزستان باعث شده که عبدالله ویسی چندین بار قصد ترک این تیم را بکند و با وعده مسئولین باشگاه فعلا در راس کادر فنی باقی مانده است. باید دید که شاگردان ویسی در این دیدار می‌توانند مقابل خط حمله سرخپوشان دوام بیاورند.

این بازی برای پرسپولیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود و در صورت پیروزی مقابل شاگردان ویسی سرخپوشان می‌توانند با خیالی راحت در هفته بیست و پنجم در دربی 86 مقابل استقلال تهران قرار بگیرند. برد مقابل استقلال خوزستان می‌تواند از لحاظ روحی کمک زیادی برای شاگردان برانکو باشد و باخت مقابل السد را نیز فراموش کنند. برانکو در این بازی احتمالا چند بازیکن دو کارته خود را مثل علیرضا بیرانوند از ترکیب بیرون خواهد گذاشت که در بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال با محرومی مواجه نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز