هفته ۲۴ رقابت‌های لیگ برتر؛

پیش دربی فولادی برای ماشین آلمانی

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۰:۱۳
کد خبر: ۶۸۰۸۷۳
پیش دربی فولادی برای ماشین آلمانی
تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فولاد می‌رود.

آبی‌ها با 23 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند. آبی‌پوشان با 9 برد، 8 مساوی و 6 باخت توانست نسبت به نیم فصل نخست به جایگاه مناسبی دست یابد. آبی‌ها با 27 گل زده و 12 گل خورده نسبت به فولاد از خط حمله و دفاع مناسبی برخوردار هستند. 

شفر در این دیدار مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور و بهنام برزای را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد. جری ساناک، مربی استقلال هم از محرومان این دیدار است. استقلال در این دیدار مهره‌های کلیدی خود را به همراه ندارد و امکان دارد آبی‌ها در فولاد با چالش رو به رو شوند. سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان این دیدار انتخاب شده است. رحمتی به دلیل التهاب زانو نتوانست آبی‌ها را در این دیدار همراهی کند. کاپیتان استقلال حتی با کاروان این تیم به دلیل مصدومیت راهی اهواز نشد.

استقلال توانست در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال به پیروزی برسد و با روحیه بهتری به مصاف فولاد می‌رود البته شاگردان شفر بازی بسیار حساسی مقابل فولاد دارند زیرا بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس است و آبی‌پوشان که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان شکست خوردند به دنبال انتقام هستند. با برد مقابل فولاد پیش از شهرآورد می‌خواهند برای قرمزهای پایتخت خط و نشان بکشند. 

آبی‌ها در بازی گذشته خود مقابل سپیدرود توانستند با نتیجه سه بر صفر این تیم راشکست دهند. فولاد مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید. هر دو تیم بدون باخت به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان پورموسی با 38 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. اگر استقلال فولاد را شکست دهد می‌توانند 38 امتیازی شوند و از مدعیان نایب قهرمانی گردد و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

 

دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز  ساعت 16
برگزار می‌شود. داوران این دیدار هم بیژن حیدری ، علیرضا ایلدروم ، مهدی الوندی، امید سعیدفرو ناظر: مسعود مرادی انتخاب شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز