سیاه‌جامگان صفر- سپاهان پنج؛

بازگشت دیرهنگام زردپوشان اصفهان به لیگ/ سیاه‌جامگان گلباران شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۸:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۹۵۲
بازگشت دیرهنگام زردپوشان اصفهان به لیگ/ سیاه‌جامگان گلباران شد
تیم فوتبال سپاهان توانست تیم فوتبال سیاه‌جامگان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سیاه‌جامگان در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

تیم فوتبال سپاهان که با سرمربی جدید خود توانست به آمادگی لازم برسد با یک شروع طوفانی از همان ابتدا شاگردان عنایتی را زمین گیر کند. رضا دهقان توانست در دقیقه 2 برای سپاهان گلزنی کند. تیم فوتبال سپاهان روی اولین حرکت جدی خود و پاس در عرض مهدی شریفی به گل زودهنگامی دست یافت. در دقیقه 2 بازی پاس مهدی شریفی را از داخل محوطه جریمه رضا دهقان با یک بغل پای دقیق به گل اول بازی بدل کرد. 

شاگران ابراهیم‌زاده که بازی را اداره می‌کردند توانستند در دقیقه 23 هم گل دوم را به ثمر برسانند.  سپاهان  روی یک ضدحمله و در شرایطی که سیاه جامگانی ها به دنبال گل تساوی بودند، با چند پاس خوب توپ را به حسن جعفری مدافع راست خود رساندند و این بازیکن هم با یک پاس دقیق ساسان انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل دوم طلایی پوشان با ضربه ی بغل پای انصاری ثبت شود.

باز هم قناری‌های اصفهان دست بردار نبودند و توانستند به گل سوم برسند. روی یک ضد حمله ی سریع دیگر با پاس عرضی مهرداد محمدی و ضربه مهدی شریفی در دهانه دروازه به گل سوم دست یافتند. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم سیاه جامگان که نایی برای حمله نداشت به لاک دفاعی رفت اما سپاهان در این دیدار فقط به دنبال گلزنی بود و در دقیقه 74 گل چهارم را هم به ثمر رساند.  سپاهانی‌ها باز هم روی یکی از ضدحملات خود از سمت راست خط دفاعی سیاه جامگان روی پاس شریفی و ضربهی تمام کنندهی دهقان به گل چهارم بازی دست یافتند. اما این پایان داستان دیدار سپاهان و سیاه‌جامگان نبود آنها توانستند در دقیقه 87 هم به گل برتری برسند. هافبک تعویضی سپاهانی ها با یک ضربه ی پای چپ زیبا موفق شد گل پنجم طلایی پوشان را ثبت کند. این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید.

 

*شناسنامه بازی*

ترکیب سیاه‌جامگان: محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری، میرهانی هاشمی، محمدمهدی عسگری، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسگری، کیوان امرایی و یونس شاکری.

ترکیب سپاهان: ابراهیم عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعیدآقایی، محمد قائدرحمتی، حامد بحیرایی، رضا دهقانی، مهرداد محمدی، مهدی شریفی و ساسان انصاری

تعویض سیاه‌جامگان: حمید عسگری( حنیف عمران‌زاده)، یوسف شاکر( حسین زامهران)

تعویض سپاهان: رضا دهقان( رضا میرزایی)

گل‌های سپاهان: رضا دهقان (دوبار)، ساسان انصاری، مهدی شریفی، میلاد سرلک

داوران: علیرضا فغانی – محمدرضا مدیرروستا – جواد مداح – حسین زمانی – ناظر: حاتم بک پور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز