برای هواداران سیاه جامگان ناراحتم؛

ابراهیم زاده: به تمام اهدافی که داشتیم دست یافتیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۵:۴۴
کد خبر: ۶۸۰۹۶۵
ابراهیم زاده: به تمام اهدافی که داشتیم دست یافتیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانستیم که در هر حمله آن‌ها، می‌توانیم خطرناک روی دروازه‌شان ظاهر شویم،مهم این بود که در دقایق اولیه بتوانیم موفق باشیم و این اتفاق هم افتاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منصور ابراهیم زاده بعد از کسب  پیروزی پر گل سپاهان مقابل سیاه جامگان گفت: به تمام اهدافی که داشتیم دست یافتیم. در نهایت هم به پیروزی رسیدیم و این نتیجه حاصل زحمتی بود که بازیکن‌ها در تعطیلات کشیدند.

او افزود: در حضور هواداران سپاهان که از راه دوری آمدند، خوشحالم که موفق شدیم. برای هواداران سیاه جامگان ناراحتم. بخشی از زندگی‌ام اینجا بوده و بسیار ناراحتم. امیدوارم شرایط از این به بعد برای ابومسلم بهتر شود. 

ابراهیم‌زاده با تمجید از بازیکنانش گفت: راجع به چگونگی حمله به سیاه جامگان نمی‌شود صحبت کنم، می‌دانستیم که در هر حمله آن‌ها، می‌توانیم خطرناک روی دروازه‌شان ظاهر شویم. مهم این بود که در دقایق اولیه بتوانیم موفق باشیم و این اتفاق هم افتاد. می‌دانستیم که اگر تیم مشکی‌پوشان گل بخورد کار برایش سخت می‌شود و می‌توانیم استفاده خوبی داشته‌ باشیم. آخرین بازی برای  آنها بود که می‌توانستند خودشان را جمع و جور کنند.

نظر شما