رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی خبر داد:

۵ تیم برتر والیبال دنیا در تبریز/ تلاش می‌کنیم میزبان خوبی باشیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۳:۰۴
کد خبر: ۶۸۱۲۰۸
۵ تیم برتر والیبال دنیا در تبریز/ تلاش می‌کنیم میزبان خوبی باشیم
علی کشفیا، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی گفت:میزبانی اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته به پیشنهاد ایران و موافقت فدراسیون جهانی والیبال معلولین، به کشورمان واگذار شد و شهر تبریز از ۲۷ فروردین تا ۵ اردیبهشت میزبان ۵ تیم برتر دنیا و تیم ملی کشورمان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،علی کشفیا، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی و دبیر اجرایی اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته گفت: میزبانی اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته به پیشنهاد ایران و موافقت فدراسیون جهانی والیبال معلولین، به کشورمان واگذار شد و شهر تبریز از ۲۷ فروردین تا ۵ اردیبهشت میزبان ۵ تیم برتر دنیا و تیم ملی کشورمان خواهد بود.

کشفیا افزود: در اولین گام چارت عملیاتی در جلسات مشترک با مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ترسیم شد و سپس در شورایی عالی در سطح استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان، رئیس ستاد برگزاری مسابقات و نیز دبیر اجرایی مسابقات، وظایف اجرایی کمیته ها مشخص شد.

دبیر اجرایی مسابقات خاطر نشان کرد: نفرات اجرایی مشخص شده اند و اقدامات پیش بینی شده طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است و در حال حاضر وارد فاز عملیاتی و جزئیات شده ایم و به عنوان مثال مواردی نظیر بررسی سالن های برگزاری مسابقات و تمرینات، محل اسکان، حمل و نقل ، تبلیغات و … در حال انجام است.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی گفت: همان طور که می دانید تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ معرفی شده و با مذاکراتی که با شهرداری تبریز داشته ایم از نهایت ظرفیت تبلیغاتی برای اطلاع رسانی شهری و آشنایی عموم مردم با این مسابقات بهره برداری خواهیم کرد.

کشفیا افزود: در نظر داریم سایتی اختصاصی برای پوشش اخبار این مسابقات به دو زبان فارسی و انگلیسی فعال کنیم که اقدامات مربوط به آن انجام شده و اطلاع رسانی می شود.

وی در پایان تصریح کرد: شروع مسابقات با آغاز اعیاد شعبانیه همراه است و این تقارن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان باشیم و مسابقاتی در شان نام بزرگ کشورمان برگزار کنیم.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری رقابت های لیگ برتر در تبریز، نشستی پیرامون مسابقات لیگ جهانی با حضور مسئولین انجمن والیبال معلولین، مسئولین سازمان لیگ والیبال نشسته، سرپرست کل و دبیر اجرایی مسابقات برگزار شد و هماهنگی های لازم بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز