علی جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حسینی از گرفتن کارتی که حقش نبود ناراحت بود/ این برد استقلال را آماده دربی ۸۶ می‌کند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۴۶۰
حسینی از گرفتن کارتی که حقش نبود ناراحت بود/ این برد استقلال را آماده دربی ۸۶ می‌کند
رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: در بازی مقابل فولاد هافبک‌ها به خوبی مهاجمان را تغذیه کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در یکی از مهمترین بازی های هفته بیست و چهارم  لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز استقلال تهران با نتیجه پر گل 4بر1 میزبانش فولاد خوزستان را شکست داد.

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه دیروز استقلال بازی را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد و با زدن گل اول روحیه برد در این بازی در بازیکنان تقویت شد و همین موجب برد در شرایط سخت زیر باران بود. در نیمه نخست استقلال تیم برتر زمین بود، واقعا هافبک ها به خوبی مهاجمان را تغذیه کردند و در دفاع هم تیم بسیار منسجم بود و نتیجه آن 3گل بود که به ثمر رسید.

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در ادامه افزود: در نیمه دوم فولاد تیم برتر بازی بود و استقلال در مقابل این تیم یک بازی منطقی و حساب شده را ارائه داد و توانست از اشتباهات حریف نیز به بهترین شکل استفاده کند و گل چهارم را به ثمر برساند.

سلطان باشگاه استقلال درباره درگیری باقری و حسینی، اظهار کرد: حسینی از گرفتن کارتی که حقش نبود ناراحت بود، به هر حال اگر فرشید باقری عقب آماده بود باید زودتر ضربه می زد و گرنه باید آن را به حسینی واگذار می کرد، البته این برداشت من از آنچه بود که از تلویزیون دیدم.

جباری در پایان خاطرنشان کرد: استقلال بعد از بازی با الهلال روحیه مضاعفی پیدا کرده ومن فکر می کنم فاصله میان بازیکنان نیمکت و داخل زمین بسیار کم شده و این نکته بسیار مهمی است.روی هم رفته این برد تیم را برای بازی حساس دربی بیشتر آماده  کرد.

نظر شما