هادی طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به فولاد اجازه خودنمایی نداد/ تیام مهاجم فرصت طلبی است

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۴۶۸
استقلال به فولاد اجازه خودنمایی نداد/ تیام مهاجم فرصت طلبی است
سنگربان اسبق تیم استقلال گفت: تیام فوتبالیست خوبی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی طباطبایی، پیشکسوت استقلال درباره دیدار این تیم مقابل فولاد در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: آبی‌ها بازی بسیار خوبی مقابل فولاد انجام دادند. نیمه نخست استقلال فشار خوبی بر روی دروازه حریف آورد. استقلال بعد از گل‌هایی که به ثمر رساند توانست در نیمه دوم به خوبی بازی‌ها را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه هافبک‌های تیم استقلال به خوبی توانستند نقاط نفوذی تیم حریف را پر کنند و اجازه حمله به تیم حریف را ندادند، افزود: پاسکاری بسیار منظمی میان بازیکنان آبی رد و بدل شد و در محوطه جریمه حریف به خوبی از توپ‌های ارسالی استفاده می‌کردند. 

طباطبایی با تاکید بر اینکه رحمتی به دیدار دربی می‌رسد، بیان کرد: باتوجه به شناختی که از دکتر نوروزی دارم مطمئن هستم مصدومیت رحمتی برطرف خواهد شد. در رقابت‌های آسیایی هم زانوهایم دچار التهاب شد اما با تجربه و عملکرد مناسب نوروزی توانستم به بازی بعدی برسم و به نظرم رحمتی به دیدار با پرسپولیس می‌رسد.

وی درباره درخشش تیام در بازی‌های اخیر تیم استقلال، گفت: تیام فوتبالیست خوبی است. به خوبی چهارچوب را می‌شناسد و ضربه‌های خوبی هم به سمت دروازه می زند و سطح فوتبال این بازیکن بسیار بالا است. وی مهاجم کاربلدی است که می‌تواند به راحتی از موقعیت‌های به دست آماده نهایت استفاده را ببرد. 

نظر شما